Загубили трудову книжку: що робити?
Якщо у відділі кадрів зникла трудова книжка одного працівника, складіть акт у присутності свідків та доповідну записку директору.
Що робити, якщо трудову книжку загубили на підприємстві
Якщо втрачено трудові книжки кількох працівників, створіть комісію та зафіксуйте факти в акті комісії.
Директор має провести службове розслідування, за результатами якого може оголосити догану винній особі. Якщо дійде до суду — акти доведуть, що роботодавець вжив заходів, щоб розшукати трудові книжки.
Якщо трудову книжку загубили на підприємстві чи втратили внаслідок стихійного лиха або з інших причин, вартість дубліката трудової книжки з працівника не стягують (абз. 3 п. 6.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58; далі — Інструкція № 58).
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся