Чи знаєте ви, що повторно привітатися впродовж робочого дня з колегою — це порушення правил ділового етикету? А як поводитися, якщо шеф увійшов під час важливої ділової телефонної розмови? А коли відвідувач не привітався, то як звертатися до нього? Що керівники вважають нечуваним? Що робити з емоціями, коли втомилися, керівник у поганому настрої, телефонують неввічливі клієнти ще й принтер зламався? Відповіді на ці та інші запитання — у статті
Коли нервуєте, обміняйтеся кількома фразами з подругою, що спокійно ставиться до подій. Від утоми і меланхолії позбавляє також веселе товариство — енергійні, позитивно налаштовані люди. Щоб нейтралізувати негативні стани, використовуйте прийоми з пам’ятки