Мартинюк Тетяна

Мартинюк Тетяна
головний редактор журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»

Статті автора

Оформлення та зберігання документів з додатками
Додаток — складова документа, що уточнює, роз’яснює, доповнює його зміст або набуває чинності на підставі основного документа. Додатки мають документи всіх видів — й організаційно-розпорядчі, й інформаційно-аналітичні.
47725
Визначаємо організаційну структуру підприємства
Господарським кодексом передбачено, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру. Як правильно це зробити? У якому документі визначити? За якою формою скласти? — відповідаємо на ці та інші запитання.
42766
Делегування повноважень на час відпустки секретаря
Відпустку сплановано. Щастю немає меж. Лишилося єдине — занурити колегу, який виконуватиме ваші обов’язки, в нову роботу. Пропонуємо інструмент, який допоможе не лише поінформувати в. о. секретаря про всі процеси, плани та графіки, а й дізнатися згодом, що насправді відбувалося, коли вас не було.
2549