Положення про відділ маркетингу та реклами

Положення про маркетинговий відділ — це локальний нормативний акт установи, який встановлює порядок створення відділу маркетингу та реклами, його завдання, функції, права та обов’язки, організацію роботи, взаємовідносини з іншими підрозділами організації.

Запропоноване Положення розроблене для умовного товариства з обмеженою відповідальністю.

Проект Положення підписує керівник підрозділу (наприклад, начальник відділу маркетингу та реклами).

Положення візують у встановленому в організації порядку (наприклад, заступник директора з маркетингу та продажів, юрисконсульт та ін.).

Порядок затвердження положень про підрозділи має бути визначений в установчих документах організації.

СКАЧАТИ
Положення про відділ маркетингу та реклами


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді