До 1 квітня цього року за номером +38 044 200 06 94 представники агентства відповідають на запитання щодо заповнення декларацій та роботи з Реєстром декларацій.
Електронне декларування: 11 ключових аспектів ⇗⇗⇗
Як працює сервіс:
З понеділка до п’ятниці з 8:00 до 18:00 без перерви можна отримати консультацію від фахівців Національного агентства.
Також цілодобово в автоматичному режимі можна отримати відповіді на найбільш поширені запитання, які задавали суб’єктів декларування з початку кампанії подання щорічних декларацій.
Додатково на офіційному сайті НАЗК є можливість надіслати запитання в електронній формі або за електронною адресою: [email protected].
В перший день роботи за багатоканальною лінією було надано 371 консультацію.
НАЗК повідомляє, що більше ніж 200 консультацій стосувались конкретних запитань щодо заповнення декларацій.
Зокрема, заповнення поля «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації.
Як правильно
НАЗК інформує, що у полі «Джерело доходу» зазначається інформація про те, від кого суб’єкт декларування або член його сім’ї отримав дохід – юридична або фізична особа. Суб’єкт декларування може зазначити у цьому полі себе лише у випадку, якщо він отримав дохід від власної підприємницької діяльності як фізичної особи-підприємця.
Чек-ліст типових помилок у деклараціях: перевірте себе ➤
Топове запитання технічного характеру
На «гарячу лінію» найчастіше звертаються за допомогою при зміні електронної поштової скриньки в Реєстрі декларацій. Наприклад, у випадку втрати доступу, пароля, блокування тощо.
Алгоритм дій
Якщо ви змінили електронну поштову скриньку, виконайте такі дії:
- Авторизуйтесь в Реєстрі декларацій за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- Перейдіть у вкладку «Мій профіль»,
- Натисніть кнопку «Змінити контактні дані»
- У полі «Новий E-mail» вкажіть нову поштову скриньку та
- Натисніть «Змінити E-mail».
- Після того на нову електронну пошту надійде лист «Зміна E-mail | Єдиний державний реєстр декларацій».
- Перейдіть за вказаним посиланням.
- Повторно здійсніть вхід у свій персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль».
Увага! У полі «E-mail» повинна відбитися вже змінена електронна поштова скринька.
НАЗК наголошує, щоб змінити електронну поштову скриньку у персональному кабінеті в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.
За інформацією НАЗК