27 вересня 2022 року Кабмін на своєму засіданні доповнив новими положеннями Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затверджений постановою КМУ від 12.08.1993 № 637 (далі — Порядок № 637). Про це повідомив постійний представник КМУ у Верховній Раді Тарас Мельничук. Текст постанови станом на 28 вересня на Урядовому порталі ще відсутній.
Як зробити скани трудових книжок і передати до ПФУ
Зокрема, передбачили, що документи, визначені Порядком № 637, є підставою для внесення даних до частини персональної електронної облікової картки застрахованої особи реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що відображає трудову діяльність особи, в т. ч. за період до 01.01.2004.
Стаж роботи за відсутності документів, у разі розміщення підприємства, установи, організації або їх правонаступників на тимчасово окупованій РФ території України, в районі проведення АТО або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії РФ, на територіях територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або перебувають / перебували в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також у разі, коли їх майно (документи) на території України пошкоджене чи знищене внаслідок воєнних (бойових) дій, за умови документального підтвердження пошкодження чи знищення майна (документів) можуть підтверджувати показання свідків.
За матеріалами Телеграм-каналу Тараса Мельничука
- Як діяти, якщо при завантаженні сканкопії трудової на портал ПФУ видає повідомлення «Особу не знайдено»
- Чи потрібно передавати на портал ПФУ інші документи, окрім сканкопій трудових
- Чи створювати записи про прийняття, переведення, звільнення в кабінеті страхувальника, якщо сканкопія трудової книжки вже передана ПФУ