Кадрові звіти 2025

Автор
порталу «Кадровик-01»
Кадрові звіти 2025 року є важливою частиною управлінського обліку на підприємствах і допомагають моніторити та аналізувати різні аспекти управління персоналом. Які кадрові звіти складати у 2025 році та як це робити — читайте у статті.

Кадрові звіти 2025

 Кадрові звіти 2025 — це систематизована інформація про кількісний та якісний склад персоналу підприємства, його рух, умови праці та оплати. Вони є важливим інструментом для аналізу кадрової ситуації, прийняття управлінських рішень та контролю за дотриманням трудового законодавства.

Основні елементи кадрових звітів:

  1. Загальна чисельність працівників: за категоріями (робітники, службовці), статтю, віком, освітою тощо.
  2. Рух кадрів: прийняття на роботу, звільнення, переведення, відпустки.
  3. Фонд оплати праці: за видами виплат, категоріями працівників.
  4. Умови праці: наявність шкідливих виробничих факторів, неповна зайнятість.
  5. Навчання та підвищення кваліфікації: кількість працівників, які пройшли навчання.
  6. Атестація персоналу: результати атестації.

Залежно від потреб і специфіки компанії, можливі різні типи звітів. Зазвичай, ці звіти готуються на основі даних, зібраних з різних джерел, таких як кадрові документи, системи обліку робочого часу, платіжні відомості та інші системи.

Які кадрові звіти складати у 2025 році

Як тільки стане відомо про зміни у завтності, ви зможете заощадити свій час, адже наші експерти перевірять терміни подання звітів, актуальність звітних форм та підготують зведену таблицю з необхідною інформацією. Слідкуйте за нашим порталом, адже у разі законодавчих змін та новел наші експерти обов’язково повідомлять вас.



зміст

Особливості трудових договорів із сумісниками

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді