Кадрові звіти 2025
Кадрові звіти 2025
Кадрові звіти 2025 — це систематизована інформація про кількісний та якісний склад персоналу підприємства, його рух, умови праці та оплати. Вони є важливим інструментом для аналізу кадрової ситуації, прийняття управлінських рішень та контролю за дотриманням трудового законодавства.
Основні елементи кадрових звітів:
- Загальна чисельність працівників: за категоріями (робітники, службовці), статтю, віком, освітою тощо.
- Рух кадрів: прийняття на роботу, звільнення, переведення, відпустки.
- Фонд оплати праці: за видами виплат, категоріями працівників.
- Умови праці: наявність шкідливих виробничих факторів, неповна зайнятість.
- Навчання та підвищення кваліфікації: кількість працівників, які пройшли навчання.
- Атестація персоналу: результати атестації.
Залежно від потреб і специфіки компанії, можливі різні типи звітів. Зазвичай, ці звіти готуються на основі даних, зібраних з різних джерел, таких як кадрові документи, системи обліку робочого часу, платіжні відомості та інші системи.
Що саме та за яких умов перевірятиме інспектор праці під час позапланової перевірки в період воєнного стану?
Які кадрові звіти складати у 2025 році
Як тільки стане відомо про зміни у завтності, ви зможете заощадити свій час, адже наші експерти перевірять терміни подання звітів, актуальність звітних форм та підготують зведену таблицю з необхідною інформацією. Слідкуйте за нашим порталом, адже у разі законодавчих змін та новел наші експерти обов’язково повідомлять вас.