Зразок оформлення резолюції

Резолюція — це вказівка щодо виконання документа, яку проставляє на документі керівник організації чи інша посадова особа, уповноважена давати вказівки і розпорядження.
Зміст статті:

Згідно з Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163–2003) реквізит «Резолюція» проставляється безпосередньо на документі, нижче реквізиту «Адресат», паралельно до основного тексту або на вільній площі лицьового боку першого аркуша, але не на березі документа, призначеного для підшивання.

Склад реквізиту «Резолюція» не залежить від виду документа, на якому проставляється резолюція (заява про прийняття на роботу, переведення, звільнення, заява про надання матеріальної допомоги, лист, скарга тощо).

Відповідно до ДСТУ 4163–2003 до складу реквізиту «Резолюція» входять:

  • прізвище, ініціали посадової особи (у давальному відмінку);
  • зміст доручення;
  • термін виконання;
  • особистий підпис керівника;
  • дата.

Козаченку В. М..
Прошу підготувати проект наказу про прийняття на роботу до 01.08.2017

Головач
27.07.2017

СКАЧАТИ
зразки оформлення резолюцій

Може трапитися, що для виконання доручення знадобиться декілька працівників. У такому разі головним виконавцем є той, що зазначений у резолюції першим. Наприклад

Коваленку С. П.,
Горовій М. М.
Підготувати проект
трудового договору до 31.07.2017

Головач
17
.07.2017

Обов’язкова вимога до резолюції — її адресність.

Розглядаючи документ, керівник обирає одну з альтернатив. Перша — особисто приймає остаточне рішення. Наприклад:

Буровій В. П.
Направити у відрядження до Харкова з 31.07.2017 по 04.08.2017 начальника відділу маркетингу Хвильового С. С.

Головач
17.07.2017

Друга — покладає прийняття остаточного рішення на іншого працівника — начальника відділу, головного бухгалтера тощо. Наприклад:

Сидоренко Ю. Ф.
Прошу відрядити до Одеси з 31.07.2017 по 04.08.2017 двох працівників відділу для участі в семінарі з питань діловодства та архівної справи.

Головач
17
.07.2017

Резолюція на бланку

Написання резолюції на окремих аркушах або спеціальних бланках допускається у разі, якщо на документі немає вільного місця чи у резолюції викладено деталізований порядок виконання документа або вона містить великий список виконавців.

Для виготовлення бланків резолюцій зазвичай використовують аркуші формату А6 (105 × 148 мм). У правому верхньому куті бланка резолюції слід передбачити поле для дати й реєстраційного індексу документа, з яким пов’язана резолюція, — доцільний захід для забезпечення належної інформаційно-довідкової роботи за документами.

Бланк резолюції
(скачати)

Зразок оформлення резолюції

Правила оформлення резолюцій на документах, як і інших реквізитів, слід закріпити у внутрішньому нормативному документі — Інструкції з діловодства.


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Як оформити відстрочку працівникам підприємства: алгоритм і судова практика», який відбудеться 11 липня. Спікер — адвокат, сертифікований експерт із військового обліку Леся Лавренюк

Щоб отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Вебінар

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді