Читайте 12-й номер «Довідника секретаря та офіс-менеджера»

Вийшла друкована та електронна версія останнього цьогорічного «Довідника секретаря та офіс-менеджера». У номері про найголовніше напередодні свят — як створити святкову атмосферу в офісі та забезпечити високу виконавську дисципліну. Читайте із задоволенням, — вистачить усім ❤

Слово редактора

Грудень: порядок денний на передсвяткові будні

У вирі справ не забудьте про найголовніше — передплатіть паперовий або електронний «Довідник секретаря та офіс-менеджера» на наступний рік. Зручне рішення — комплект «Паперовий Довідник + е-журнал». Коли є плече, дні наповнюють лише приємні клопоти. Радісного вам грудня!

Складаємо документи

Реквізити

Підписи: хто має право та як оформляти

Підпис — реквізит, що свідчить про відповідальність особи за зміст документа і надає документу юридичної сили. У яких документах оформляти реквізит «Підпис»? Що має містити підпис? Де його розміщувати? Хто підписує документи?

Шаблон підпису в документі не на бланку

Реквізит «Адресат»: оформлюйте без помилок

Реквізит «Адресат» містять: вихідні документи; внутрішні документи, призначені — керівникам — заяви, доповідні й пояснювальні записки, довідки, подання, структурним підрозділам — доручення, службові записки. Склад і граматичні форми реквізиту залежать від того, кому ви направляєте документ.

Листування

Як писати електронні листи, щоб не одержувати відмов

Лише одне недоречне слово в електронному листі може зіпсувати стосунки з колегою і вашу репутацію. Розповімо, які мовні кліше в діловому листуванні доречні, а що заборонено. Жодних нормативних актів щодо цього немає. У статті ми зібрали готові формулювання і приклади, як написати ділового листа й отримати таку відповідь, якої ви потребуєте.

Принципи ділового листування ➦ СКАЧАТИ ПАМ’ЯТКУ

Організація роботи під час карантину

У школі — карантин: як оформити відсутність на роботі

Дошкільні заклади та школи закривають на карантин щороку. Відтак батьки мають клопіт: із ким залишити вдома малих дітей. Відпускати працівників додому за усною домовленістю, коли буде змога, — неправомірно й небезпечно для роботодавця. Якщо працюєте з персоналом чи самі маєте малят, дізнайтеся про три законні способи оформити повну або часткову відсутність батьків на роботі під час карантину.

Працюємо з персоналом

Домедична допомога при переломах: що варто знати

Упав, знепритомнів, отямився — гіпс. Знайома ситуація? Зі статті дізнаєтеся, як розпізнати перелом та як правильно надати першу допомогу потерпілому. Скористайтеся порадами експерта для самоосвіти та навчіть працівників підприємства.

Мотивація та трудова дисципліна

За місяць до Нового року: 5 порад, щоб створити свято й не втратити продуктивності

Перед Новим роком настрій завжди піднесений. Свято об’єднує колег — кожен почувається частиною колективу. Використовуйте цей час, щоб поліпшити взаємини між працівниками. Створіть святкову атмосферу і водночас забезпечте баланс між піднесеним настроєм та продуктивною працею.

Внутрішній лист працівникам із правилами поведінки в передсвятковий період ➦ СКАЧАТИ

Запитуйте — відповідаємо

Як створити журнал реєстрації?

Як підготувати теки для справ 2019 року?

Згода жінки з дитиною на відрядження: як оформити?

Чи засідати комісії з соцстраху, якщо немає лікарняних?

Скорочена назва підприємства в листку непрацездатності — помилка?

Коли вносити запис про прийняття до трудової книжки?

Як зазначити оклад у наказі про прийняття на 0,5 ставки?

Чи має право керівник не надати відпустку за графіком?

Інженер з охорони праці на аутсорсингу: чи правомірно?

Ділова українська

Прізвища працівників: відмінюйте без помилок

Продовжуємо практикум з відмінювання прізвищ. У фокусі сьогодні — прізвища іменникового типу.

Взірцева колекція

Заява про неповний робочий день

Наказ про встановлення неповного робочого дня на один день

Посадова інструкція адміністративного помічника директора підприємства

Інструкція з охорони праці для прибиральниці

Секретар і колектив

Помічник керівника — «залізна леді» чи «дівчинка для биття»? Як обрати роль у колективі

Помічник керівника в колективі часто почувається як актор на сцені. Чому так відбувається? По-перше, через особливу роль правої руки керівника, по-друге, через необхідність бути ще і звичайним працівником. А це вже дві протилежні ролі, поєднувати які складно. Ваша посада стресова, у ній, окрім очевидних переваг, є і недоліки. Тому помічник часто відіграє в очах колективу негативні ролі. Які це ролі? Як не загратися і вчасно вийти з них?

5 переваг посади помічника керівника

Зимова мода

У чому зустрічати Новий рік — 2019

Одяг для корпоративної вечірки обирайте ретельно. Актуальні: футуризм і мінімалізм, відтінки жовтого й помаранчевого, тканини з металічним блиском, великі виразні аксесуари. Головне — баланс! Розповімо, що вдягнути і як прикрасити себе для святкового корпоративного вечора.

Практикум

Перевірте, чи знаєте ви діловодні терміни

Службові листи. Тест для секретаря і діловода. Частина 2


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді