Привітання працівників і партнерів компанії з Новим роком — традиційний складник офіс-менеджменту. Ваш бос не вибиратиме подарунки особисто (не царська це справа!). Запропонуйте ідеї для привітання. Це класний привід показати не лише свій професіоналізм, а й креативність.
Оптимальний для дарування період — із 23 грудня до 7 січня. Але не розслабляйтеся, дивлячись на календар. Продумайте у листопаді, як вітатимете колег і партнерів компанії з Новим роком. Так уникнете цейтноту наступного місяця.
Унаочніть ідеї — складіть пропозиції за категоріями — працівникам, бізнес-партнерам, додайте фото подарунків, що пропонуєте, вкажіть ціну. Позначте найбільш вигідні варіанти, наприклад, кольором.
Узгодьте із шефом остаточний вибір подарунків і бюджет для їх придбання.
Популярні види подарунків, актуальні в цьому сезоні, — далі.
Етикет дарування в бізнес-сфері
Ключове правило вдалого подарунка — він має бути корисним, статусним і створювати позитивні емоції. Такий подарунок зміцнює ділові стосунки, спонукає до подальшої взаємодії, свідчить про турботу й повагу.
Від компанії — працівникам. Подарунків для колег етикет не регламентує — усе залежить від стосунків у колективі. Однак обдаровуйте працівників однаковими за ціною та значущістю подарунками. Не розділяйте колектив на «улюбленчиків» і «знедолених», щоб нікого не образити і не зіпсувати стосунків.
Під Новий рік багато підприємств улаштовують для працівників тренінги та змагання, щоб підвищувати їх кваліфікацію та зміцнювати корпоративний дух. Як призи і пам’ятні сертифікати підійдуть кубки, дипломи та статуетки з логотипом підприємства.
Від компанії — керівникові підприємства-партнера або компанії-партнеру. Бізнес-партнерам підносять солідніші подарунки, ніж працівникам свого підприємства. Це необхідно, щоб установити сприятливі ділові стосунки і показати успішність компанії.
Доречні варіанти: картини, набори на робочий стіл, елітний алкоголь, вироби зі шкіри з логотипом підприємства.
Приклади недоречних подарунків — у Пам’ятці.
Ідеї для новорічних подарунків
Етикет корпоративних сувенірів
Ще один складник офіс-менеджменту — замовлення сувенірної продукції з логотипом підприємства. Такі сувеніри стають у пригоді впродовж усього року, але під Новий рік особливо затребувані.
Сувенірна продукція різноманітна — від невеликого подарунка з вашим логотипом (ручки, брелоки, магніти) до більш значущих (щоденники, світильники, акрилайти).
Спробуйте відповісти правильно
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"