- утворення, реорганізація, удосконалення структури, ліквідація, перейменування, зміна діяльності підприємства або його структурних підрозділів, постійно діючих та тимчасових колегіальних органів і комісій (наприклад, про створення ліквідаційної комісії; про зміни у складі дирекції; про делегування представників адміністрації до комісії із соціального страхування);
- організація розпорядчої діяльності, планування, фінансування, ціноутворення, звітність, організація праці, встановлення правил експлуатації основних засобів, виробнича діяльність тощо;
- зміна графіка роботи підприємства, зміна істотних умов праці на підприємстві в цілому або для окремих категорій працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці;
- оформлення результатів роботи колегіальних органів, комісій; затвердження локальних нормативних актів підприємства (положення, порядки, інструкції тощо), введення їх в дію, внесення змін до них (наприклад, наказ про затвердження та введення в дію інструкції з кадрового діловодства у ТОВ «Райдуга»; наказ про затвердження Положення про порядок обробки та захисту персональних даних);
- розподіл функцій між працівниками (наприклад, наказ про перерозподіл обов’язків між керівництвом підприємства);
- делегування повноважень (наприклад, наказ про делегування права підпису наказів про короткострокові відрядження по Україні першому заступнику директора);
- призначення відповідальних (наприклад, наказ про призначення відповідального за організацію роботи із захисту персональних даних на підприємстві);
- скасування попередніх наказів з основної діяльності у зв’язку із завершенням строку їх дії, звільненням або переведенням на іншу посаду відповідальних працівників тощо;
- інші питання, що потребують правового оформлення
| постійно — на підприємствах, в організаціях, в діяльності яких утворюються документи Національного архівного фонду (НАФ*); до ліквідації організації — на підприємствах, в організаціях, в діяльності яких не утворюються документи НАФ | — |