Правлінням ПФУ постановою від 14.07.2016 № 15-1 унесено зміни до Порядку подання та оформлення документів для призначення пільгової пенсії та перерахування підприємствами та організаціями коштів на її виплату відповідно до постанови КМУ від 18.07.2007 № 937, затвердженого постановою правління ПФУ від 25.01.2008 № 3-2 (далі — Порядок № 3-2), згідно з якими виплата пенсії у разі ліквідації підприємства, визнання його банкрутом та/або незабезпечення ним фінансування витрат на виплату і доставку пільгової пенсії, призначеної відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві положення» Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV, здійснюватиметься з урахуванням вимог пункту 7 Порядку № 3-2. Тобто, ПФУ та його органи не несуть відповідальності за зобов’язання підприємств та організацій щодо своєчасності та повноти перерахування коштів на виплату та доставку пільгової пенсії. Тому ПФУ виплачуватиме пенсію, призначену на пільгових умовах, за наявності коштів на виплату і доставку пенсії, перерахованих підприємством до його ліквідації.
Окрім того, ПФУ затвердив у новій редакції Пам’ятку щодо умов призначення та виплати пенсій, призначених на пільгових умовах.
Ольга Савченко,
експерт Експертус: Кадри
Від редакції
Про перебіг змін у пенсійному забезпеченні — у ексклюзивних матеріалах:
Пенсійне забезпечення державних службовців: огляд новацій
Працевлаштування пенсіонерів, які отримують пенсію за Списками 1 і 2
(«Кадровик-01», № 08/2016)
Новації у порядку призначення та перерахунку пенсій: що має знати кадровик
(«Кадровик-01», № 10/2015)
Відповідальність підприємства за достовірність відомостей для призначення пільгової пенсії
(«Кадровик-01», № 01/2016)
Зміни в пенсійному законодавстві з 01.01.2016: про найголовніше для кадровика
(«Кадровик-01», № 02/2016)