Привітайте директора з професійним святом

16 жовтня увесь світ вшановує керівників. Привітайте директора з Днем боса.

Свято, яке нині називають День Шефа, вперше відзначили 16 жовтня 1958 року. Ініціатор свята — Патриція Хароскі, секретар американської компанії State Farm Insurance Company.

Патриція працювала в компанії, яку очолював її батько. Вона шукала незвичний подарунок до дня його народження, що припадав на 16 жовтня. Ідея, що спала на думку Патриції, — привітати не як батька, а як директора, — припала до душі й іншим працівникам фірми, що щиро поважали свого шефа. Незабаром Патриція звернулася до Торговельної палати США з пропозицією започаткувати національне свято — День Боса.

Згодом свято почали відзначати у більшості американських штатів, а відтак — у різних країнах світу.

Головна ідея свята — висловити вдячність очільнику компанії за те, що він піклується не лише про примноження власних статків, а й про добробут підлеглих та комфортну атмосферу на робочих місцях.

Професія керівника не передбачає вихідних та неробочих днів. Але будь-який керівник — насамперед жива людина, яка теж потребує підтримки і тепла. День шефа не передбачає урочистостей, проте щира листівка, квіти, теплі привітання співробітників допоможуть висловити вашу повагу.

Цьогоріч 16 жовтня — вихідний день. Привітати шефа можна у п’ятницю 13 жовтня.

Поради від журналу Довідник секретаря та офіс-менеджера.

  1. Добирайте доречні букети. Букети для чоловіків виконують у стриманих відтінках — синьо-зелених, бордово-зелених. Традиційні складові чоловічих букетів — гладіолуси, екзотичні квіти, троянди. Перевага — лінійним композиціям.
  2. Цього дня захистіть директора від зайвого телефонного спілкування. Нехай насолодиться професійним святом.
  3. Організуйте частування для шефа та колег. Смаколики — чудовий спосіб висловити вдячність

Привітайте директора з професійним святомЧитайте також: Що подарувати керівнику на ювілей

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Звертання у діловому етикеті: як потоваришувати з кличним відмінком

Ділове спілкування та його особливості є надзвичайно важливим компонентом роботи з людьми. Мало бути комунікабельним, вмійте лаконічно і грамотно формувати свої думки та прохання. Уміння якісно вибудувати своє усне ділове спілкування — запорука гарної репутації. Дізнайтеся більше, що таке ділове спілкування та удоскональте використання кличного відмінку, щоб почуватися впевнено при звертанні до будь-якого опонента.
176952

П’ять прийомів, щоб нейтралізувати негативні стани

Контролюйте свою поведінку та емоції за будь-яких умов. Будьте привітними і ввічливими завжди. Хоч як би ви були заклопотані, приділяйте увагу відвідувачам у приймальні. Пам’ятайте: усмішка і люб’язне привітання поліпшують настрій
1314

10 універсальних запитань, щоб почати розмову

Перетворіть незручне мовчання на захопливу дискусію — заздалегідь знайдіть тему для бесіди. Якщо ви підготувалися до знайомства і маєте напохваті приводи для розмови, то легко зближатиметеся з партнерами підприємства. Починайте з вдалої бесіди, а підприємство здобуватиме корисного партнера
3424

Як вибрати подарунок, що порадує жінку-колегу

Виявляється, що вибір подарунка — це ціла наука. Особливо, якщо хочете справити враження на людину і порадувати її, а не засмутити чи роздратувати. Адже келих шампанського сподобається не всім. Навчіться легко обирати подарунки, від яких колеги будуть у захваті
961

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді