За неписаними правилами мережевого етикету, відповідь на повідомлення електронної пошти з робочих питань давайте не пізніше ніж через добу після його отримання. Якщо відповідаєте пізніше, починайте з вибачень. Якщо відповідь потребує більше часу, коротко повідомте, що питання отримали і зрозуміли. Зазначте орієнтовну дату відповіді.
Добрий тон надсилати відправнику фідбек — відповідь на будь-який лист, навіть якщо він не потребує відповіді. Наприклад, коли отримали очікувані документи, повідомте відправника, що файл отримали і без проблем відкрили.
Помилки у ділових листах, які дратують отримувачів
Якщо відправник розділив лист на пункти, відповідайте також за пунктами — зберігайте нумерацію і тематику.
На комунікації побудовано все. Спілкування з партнерами підприємства може пустити під укіс єдиний неправильний лист. Добірка найпоширеніших помилок у ділових листах і рекомендації, як їх уникнути