Як відповідати на електронного листа

На електронні листи відповідайте, навіть якщо їх надіслали з інформаційною метою і не вимагають зворотного зв’язку

Як відповідати на електронного листа
ЛЮДМИЛА КОРОТІНАголовний редактор журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»
Імейл — один із найшвидших і зручних засобів комунікації. Звісно, якщо ним правильно користуватися. Як писати електронні листи і відповідати на них?

За неписаними правилами мережевого етикету, відповідь на повідомлення електронної пошти з робочих питань давайте не пізніше ніж через добу після його отримання. Якщо відповідаєте пізніше, починайте з вибачень. Якщо відповідь потребує більше часу, коротко повідомте, що питання отримали і зрозуміли. Зазначте орієнтовну дату відповіді.

Приклад

Добрий день, Маріє!

Дякую Вам за інтерес, що Ви проявили до пропозиції компанії «Консалтинг-ІНФО». Ваші запитання отримали. Щоб підготувати відповіді на них, знадобиться два-три робочих дні.

Добрий тон надсилати відправнику фідбек — відповідь на будь-який лист, навіть якщо він не потребує відповіді. Наприклад, коли отримали очікувані документи, повідомте відправника, що файл отримали і без проблем відкрили.

Помилки у ділових листах, які дратують отримувачів

Якщо відправник розділив лист на пункти, відповідайте також за пунктами — зберігайте нумерацію і тематику.

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді