Співробітники управлінь соцзахисту населення (УСЗН) можуть відмовитись приймати від внутрішнього переселенця заяву в двох випадках:
- Перша – відмовляються приймати повторні заяви від тих ВПО, які вже подавали їх через Дію до 30 квітня, але не отримали допомоги. При цьому люди не завжди можуть довести факт подачі першої заяви.
- Друга – відмовляються приймати заяви на облік у тих ВПО, які не мають реєстрації проживання на ТОТ або у зонах бойових дій. Відповідно, не ставши на облік, переселенець не може розраховувати на допомогу.
Нагадуємо! До 1 жовтня триває прийом повторних заяв ВПО на отримання державної допомоги. Для цього необхідно звернутись до органів соцзахисту або відправити заяву поштою. Потрібно зазначити номер банківського рахунку (за стандартом IBAN) або персональні дані одержувача.
Навіть якщо ви не можете довести факт подачі першої заяви, у вас зобов'язані прийняти до розгляду повторну. Протягом 10 днів з часу отримання органом соцзахисту повторної заяви має бути призначена допомога.
Взяття на облік тих ВПО, у яких відсутня реєстрація на ТОТ чи у зоні бойових дій не може бути підставою для відмови взяття на облік. Це передбачено чинним законодавством.
Є перелік інших документів, за допомогою яких можна довести місце проживання, з якого евакуювалась людина.
Якщо у вас виникають питання щодо виплат або проблеми з ними, звертайтесь до Мінреінтеграції за номерами:
- 15-48 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань;
- +38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber;
- +38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.
За матеріалами Урядового порталу