23 липня 2021 року набула чинності постанова правління ПФУ від 12.03.2021 № 11-1 щодо Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.
Як перейти на електронні трудові книжки
Відомості про трудову діяльність працівника подають страхувальники за своїх найманих працівників або сам працівник через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі за допомогою кваліфікованого електронного підпису осіб, які подають інформацію.
Способи передання інформації на вебпортал ПФУ:
- у вигляді сканованих копій документів
або
- в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.
Як оцифрувати і передати скани трудових книжок до ПФУ
Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж і повинні відповідати наступним вимогам:
- скануються в кольоровому форматі,
- мають містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів,
- бути придатні для сприйняття їх змісту,
- рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi,
- формат зображення має бути jpg або pdf,
- розмір кожного файлу не має перевищувати 1Mb.
Подані відомості про трудову діяльність працівника мають містити повну та достовірну інформацію.
За матеріалами ГУ ПФ у Вінницькій області