З 1 вересня 2021 року в усіх закладах охорони здоров’я мають запрацювати е-лікарняні

З 4 серпня в регіони доставлятимуть паперові листки непрацездатності, дефіцит яких виник останнім часом. Першими понад 1,2 млн бланків отримають Вінниччина, Рівненщина, Сумщина, Закарпаття, Хмельниччина, Черкащина та Чернігівщина. До 25 серпня усі медзаклади забезпечать необхідною для роботи кількістю бланків.
Е-лікарняні: ґайд для кадровика
Усі довідки про тимчасову непрацездатність працівники зможуть обміняти на листки непрацездатності та отримати матеріальну допомогу від Фонду соціального страхування.
Чи оплачувати довідку, видану замість листка непрацездатності через відсутність бланків
Порядок обміну довідки про тимчасову непрацездатність на листок непрацездатності врегульований спільним листом МОЗ, ФСС з ТВП від 23.10.2006 № 01-06-2125.
Як оплатити листок непрацездатності
Нагадаємо — до кінця серпня в Україні діє перехідна модель формування і видачі лікарняних. З 1 вересня всі медзаклади формуватимуть лише електронні медвисновки. Залишиться єдиний виняток — паперові листки непрацездатності, видані до 1 вересня 2021 року, лікарі продовжуватимуть у паперовому вигляді до відновлення працездатності.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами МОЗ
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.