Як роботодавцям столиці підготуватися до жорстких карантинних обмежень

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Відповіді на актуальні запитання

Про підготовку столиці до жорстких карантинних обмежень

Жорстких карантинних обмежень у столиці немає, але місто готується заздалегідь.

10 серпня запрацювала в тестовому режимі електронна реєстрація для доступу до громадського транспорту в разі локдауну.

Як організувати роботу підприємства під час карантину

Тема турбує всіх, тож викликала чимало запитань, до того ж у деяких ЗМІ подаються досить вільні інтерпретації.

Аби запобігти розповсюдженню фейків, Олексій Кулеба – перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень, відповідає на найбільш поширені запитання.

Питання

Відповідь

Чи потрібно купувати додаткові картки?Ні. Працюватимуть раніше придбані транспортні картки: старого – Kyiv Smart Card та нового – Київ Цифровий – зразка або Картка Киянина. Але активними на час локдауну будуть лише ті, власникам яких надано дозвіл.
Куди подавати заявки керівникам підприємств?Детальний механізм реєстрації та подачі заявок на отримання перепусток для працівників на проїзд у громадському транспорті на випадок суворого карантину описаний

тут

.
Як зрозуміти, що я маю дозвіл на проїзд?

При оформленні заявки на отримання дозволів керівник подає списки працівників із вказанням номерів їхніх транспортних карток. У разі позитивного рішення керівник отримає відповідний лист, а транспортна картка працівника під час локдауну автоматично активується.

Ви зможете скористатись громадським транспортом, як зазвичай, сплативши за проїзд карткою. Усі інші транспортні картки (без дозволів) у період суворих обмежень діяти не будуть.

Що робити, якщо потрібно їхати, а я не є працівником підприємства критичної сфери?

На даний час тестується електронна система для подачі заявок саме для керівників підприємств та ФОПів, які забезпечують життєдіяльність міста. Столиця без них просто не зможе функціонувати. Зауважу, для підприємств різних форм власності: як комунальної, так і приватної.

Після тестування і виправлення всіх багів нової для міста е-системи, в планах є розробка механізму для отримання разових дозволів для фізичних осіб за критичною потребою.

Що робити, якщо я не можу зареєструватись в системі?

Система працює в тестовому режимі. Реєстрація триває активно, і вже сотні столичних підприємств подали заявки.

Якщо виникли складнощі з реєстрацією, напишіть на пошту розробникам.

До якої дати потрібно подати заявку?

Такого терміну не існує. Ще раз зауважу, на сьогодні локдауну в Києві немає, і наразі ми не можемо стверджувати, що він 100% буде. Місто готується до третьої хвилі пандемії, тож збираємо заявки заздалегідь, аби мати можливість їх всі розглянути, і в разі необхідності запустити без авралу.

Заявки можна подати як зараз, так і під час ймовірного суворого карантину.

Як організувати дистанційну роботу під час карантину

За матеріалами фейсбук сторінки Олексія Кулеби

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
68

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
175

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
225

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14918

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді