Наказом Мінфіну та Мін’юсту від 27.02.2015 № 267/281/5 визнано таким, що втратив чинність, їх спільний наказ від 20.05.2014 № 586/784/5 «Про затвердження Порядку здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру»
Наказом Мінфіну та Мін’юсту від 27.02.2015 № 267/281/5 визнано таким, що втратив чинність, їх спільний наказ від 20.05.2014 № 586/784/5 «Про затвердження Порядку здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру».
Це пов’язано з тим, що необхідність робити логічний та арифметичний контроль декларацій чиновників скасовано з 01.01.2015 відповідно до Закону України від 13.05.2014 № 1261-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв’язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України».
Нагадаємо, що зазначений контроль полягав у встановленні арифметичної точності та логічного відповідності між собою задекларованих відомостей. І здійснювати його належало протягом 30 днів з дня подачі декларації спеціально уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції, які діють в держорганах, їх апаратах, органах місцевого самоврядування та юросіб публічного права.
Із 2015 року функції з перевірки достовірності відомостей, зазначених у антикорупційній декларації, покладено на Державну фіскальну службу України. Вона ж визначатиме і порядок, згідно з яким проводитиметься зазначена перевірка.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.