Роль кадровика в сучасному бізнесі стає все більш стратегічною, адже ключові кадри компанії — це її головний актив. Від ефективності їхньої роботи залежить не тільки підбір та утримання талановитих співробітників, але й загальний клімат у компанії та її конкурентноспроможність. Тому ключові навички кадровика постійно розширюються.
Складання детального плану роботи відділу кадрів — це не просто формальність, а стратегічний крок, який дозволяє оптимізувати процеси, підвищити ефективність роботи та забезпечити безперебійну діяльність підприємства. У статті дізнаєтесь про план роботи відділу кадрів на 2025 рік та знайдете план роботи відділу кадрів на рік (зразок).
У багатьох малих та середніх підприємствах роль бухгалтера часто виходить за межі стандартних фінансових функцій. Іноді саме бухгалтер веде кадровий обік, що може значно вплинути на організацію роботи компанії. У статті відповіді на питання: що робити, якщо об’єднуєш дві посади — кадровик/бухгалтер; як ефективно організувати роботу, коли ти бухгалтер-кадровик; які переваги та виклики можуть виникнути в такій ситуації та особливості навчання на кадровика бухгалтеру.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Всі експерти редакції колись працювали у кадрових службах, тож знають із власного досвіду, наскільки кропітка і важлива ваша робота. А оскільки колишніх кадровиків не буває, ми раді потішити вас онлайн сервісом, який виконає самотужки частинку вашої роботи. Калькулятор допоможе при розрахунку різних періодів трудового стажу. Просто внесіть необхідні дані.