Як визначатимуть перелік посад працівників в ОМС, які виконуватимуть функції з обслуговування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
НАДС розробило відповідні критерії

Як добирати посади в ОМС

СПО об’єднань профспілок оприлюднив проєкт постанови КМУ «Про затвердження критеріїв визначення переліку посад працівників органів місцевого самоврядування, які виконують функції з обслуговування» (далі — Проєкт).

До посад в органах місцевого самоврядування (далі ОМС) належать, зокрема посади працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, визначені відповідною радою на підставі критеріїв, затверджених КМУ. Таких осіб призначають та звільняють відповідно до законодавства про працю (ст. 6 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 02.05.2023 № 3077-ІХ; далі Закон № 3077). НАДС розробило Проєкт, щоб реалізувати цю норму.

Як приймати на роботу в ОМС

Пропонують затвердити Критерії, як визначати перелік посад працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування (далі Критерії).

Критеріями є зміст та характер роботи працівників ОМС, щоб створювати належні умови функціонування ОМС та діяльності посадових осіб. Робота працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, не передбачає, що вони виконують посадові обов’язки / повноваження, що безпосередньо пов’язані з завданнями і функціями місцевого самоврядування та завдання працівників патронатної служби в ОМС.

Проєкт відносить до роботи, що за змістом та характером пов’язана зі створенням належних умов функціонування ОМС та діяльності посадових осіб, зокрема:

  • комп’ютерний набір тексту;
  • робота з копіювальною та розмножувальною технікою;
  • окремі роботи щодо ведення архіву в ОМС;
  • робота з вхідною і вихідною кореспонденцією;
  • доставка вихідної кореспонденції ОМС, в тому числі в старостинські округи, та отримання вхідної кореспонденції, ведення облікового документа (розсильної книги);
  • комплексне обслуговування і ремонт будівель та споруд ОМС, робота з утримання прилеглої території таких будівель та споруд, реставраційні та будівельно-монтажні роботи на вказаних будівлях та спорудах, а також прилеглих до них територіях;
  • збереження цілісності будівель, споруд та приміщень ОМС, рухомого майна в них;
  • матеріально-технічне та господарське забезпечення ОМС та діяльності їх посадових осіб;
  • керування службовими транспортними засобами тощо.

Підготовку переліку посад працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, здійснюватиме:

  • керуючий справами виконавчого комітету ради в апараті сільської, селищної, міської ради, виконавчих органах сільської, селищної, міської ради;
  • голова районної у місті ради в апараті районної у місті ради та її виконавчих органах;
  • голова районної, обласної ради у виконавчому апараті районної, обласної ради.

Перелік посад працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, затверджуватиме:

  • сільська, селищна, міська рада за поданням керуючого справами виконавчого комітету відповідної ради;
  • районна у місті, районна, обласна рада за поданням голови відповідної ради.

Коли постанову ухвалять, вона набере чинності одночасно із Законом № 3077. Нагадаємо, це відбудеться через шість місяців з дня, коли його опублікують, але не раніше ніж через шість місяців з дня, коли припинять чи скасують воєнний стан.

За інформацією СПО об’єднань профспілок

Зміни до Закону Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66586

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
217

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
328

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
364

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді