Як визначатимуть перелік посад працівників в ОМС, які виконуватимуть функції з обслуговування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри
НАДС розробило відповідні критерії

Як добирати посади в ОМС

СПО об’єднань профспілок оприлюднив проєкт постанови КМУ «Про затвердження критеріїв визначення переліку посад працівників органів місцевого самоврядування, які виконують функції з обслуговування» (далі — Проєкт).

До посад в органах місцевого самоврядування (далі ОМС) належать, зокрема посади працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, визначені відповідною радою на підставі критеріїв, затверджених КМУ. Таких осіб призначають та звільняють відповідно до законодавства про працю (ст. 6 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 02.05.2023 № 3077-ІХ; далі Закон № 3077). НАДС розробило Проєкт, щоб реалізувати цю норму.

Як приймати на роботу в ОМС

Пропонують затвердити Критерії, як визначати перелік посад працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування (далі Критерії).

Критеріями є зміст та характер роботи працівників ОМС, щоб створювати належні умови функціонування ОМС та діяльності посадових осіб. Робота працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, не передбачає, що вони виконують посадові обов’язки / повноваження, що безпосередньо пов’язані з завданнями і функціями місцевого самоврядування та завдання працівників патронатної служби в ОМС.

Проєкт відносить до роботи, що за змістом та характером пов’язана зі створенням належних умов функціонування ОМС та діяльності посадових осіб, зокрема:

  • комп’ютерний набір тексту;
  • робота з копіювальною та розмножувальною технікою;
  • окремі роботи щодо ведення архіву в ОМС;
  • робота з вхідною і вихідною кореспонденцією;
  • доставка вихідної кореспонденції ОМС, в тому числі в старостинські округи, та отримання вхідної кореспонденції, ведення облікового документа (розсильної книги);
  • комплексне обслуговування і ремонт будівель та споруд ОМС, робота з утримання прилеглої території таких будівель та споруд, реставраційні та будівельно-монтажні роботи на вказаних будівлях та спорудах, а також прилеглих до них територіях;
  • збереження цілісності будівель, споруд та приміщень ОМС, рухомого майна в них;
  • матеріально-технічне та господарське забезпечення ОМС та діяльності їх посадових осіб;
  • керування службовими транспортними засобами тощо.

Підготовку переліку посад працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, здійснюватиме:

  • керуючий справами виконавчого комітету ради в апараті сільської, селищної, міської ради, виконавчих органах сільської, селищної, міської ради;
  • голова районної у місті ради в апараті районної у місті ради та її виконавчих органах;
  • голова районної, обласної ради у виконавчому апараті районної, обласної ради.

Перелік посад працівників ОМС, які виконують функції з обслуговування, затверджуватиме:

  • сільська, селищна, міська рада за поданням керуючого справами виконавчого комітету відповідної ради;
  • районна у місті, районна, обласна рада за поданням голови відповідної ради.

Коли постанову ухвалять, вона набере чинності одночасно із Законом № 3077. Нагадаємо, це відбудеться через шість місяців з дня, коли його опублікують, але не раніше ніж через шість місяців з дня, коли припинять чи скасують воєнний стан.

За інформацією СПО об’єднань профспілок

Робочий час: облік, обмеження та практичні кейси

Статті за темою

Усі статті за темою

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
75

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14352

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
6931

Позитивний HR-бренд: ключ до успіху

У сучасному бізнес-середовищі компанії, які прагнуть досягти високих результатів, повинні не лише конкурувати за клієнтів, а й активно залучати та утримувати талановитих працівників. Однак у конкурентному світі здобуття кваліфікованих кадрів є не менш важливим завданням. Ось тут на допомогу приходить HR-бренд — стратегічний підхід до формування репутації компанії як роботодавця. Як створити та підтримувати позитивний імідж компанії — у статті.
104

Реформа системи встановлення інвалідності в дії: що потрібно знати роботодавцю

З 1 січня 2025 року в Україні набула чинності реформа системи встановлення інвалідності, яка передбачає заміну медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) на експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, що працюватимуть при лікувальних закладах. Ліквідація МСЕК в Україні викликала низку питань, як серед працівників, так і серед роботодавців. Наші експерти підготували відповіді на найактуальніші з таких питань.
1085

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді