Зразок листа про отримання трудової книжки
Роботодавець має видати належно оформлену трудову книжку працівнику, з яким укладений трудовий договір до набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX (далі — Закон № 1217) та який звільняється до завершення процедури включення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність, у день звільнення (п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1217).
Пункт 4.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58) регламентує: власник або уповноважений ним орган зобов’язаний видати працівнику його трудову книжку в день звільнення з внесеним до неї записом про звільнення.
Якщо працівник відсутній на роботі в день звільнення, цього самого дня надішліть йому повідомлення із вказівкою про необхідність отримати трудову книжку. Так скеровує пункт 4.2 Інструкції № 58. До повідомлення додайте копію наказу про звільнення та письмове повідомлення про нараховані та виплачені йому суми при звільненні.
Важливо! Пересилання трудової книжки поштою з доставкою на зазначену адресу допускається тільки за письмовою згодою працівника.