Утім, сучасні економічні умови висувають нові вимоги до адміністративних професіоналів. Зокрема, передбачаються ширші компетенції, вищий ступінь універсальності, гнучкості, відповідальності.
Відповідно до вимог часу й запроваджено нову професію «Офіс-адміністратор». Наказом Мінекономрозвитку від 16.08.2012 № 923 затверджено Зміну № 1 до КП (чинна з 01.09.2012), якою передбачено близько ста нових професійних назв робіт, зокрема й офіс-адміністратора.
Професія офіс-адміністратора належить до сфери документаційного та організаційного забезпечення роботи керівника підприємства. Вона вирізняється універсальним характером і знайде широке застосування у різних галузях економіки.
За даними досліджень офіс-адміністратори користуватимуться найбільшим попитом на малих підприємствах із гнучкою системою управління. Проте й для інших підприємств професія буде актуальною.
Посадова інструкція офіс-адміністратора
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"