Посадова інструкція офіс-адміністратора

UA RU
«Секретарських» професій існує чимало: помічник керівника, секретар, ресепшіоніст, референт, організатор діловодства, документознавець тощо. Усі вони мають як спільні, так і відмінні, специфічні функції та знайшли свої ніші в управлінській діяльності підприємства.
Чекліст кадровика Скачати документи відділу кадрів

Утім, сучасні економічні умови висувають нові вимоги до адміністративних професіоналів. Зокрема, передбачаються ширші компетенції, вищий ступінь універсальності, гнучкості, відповідальності.

Відповідно до вимог часу й запроваджено нову професію «Офіс-адміністратор». Наказом Мінекономрозвитку від 16.08.2012 № 923 затверджено Зміну № 1 до КП (чинна з 01.09.2012), якою передбачено близько ста нових професійних назв робіт, зокрема й офіс-адміністратора.

Професія офіс-адміністратора належить до сфери документаційного та організаційного забезпечення роботи керівника підприємства. Вона вирізняється універсальним характером і знайде широке застосування у різних галузях економіки.

За даними досліджень офіс-адміністратори користуватимуться найбільшим попитом на малих підприємствах із гнучкою системою управління. Проте й для інших підприємств професія буде актуальною.

Посадова інструкція офіс-адміністратора

Посадова інструкція офіс-адміністратора
СКАЧАТИ


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

Як скласти номенклатуру справ кадрової служби на 2025 рік

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді