Дистанція між робочими столами
Не панікуйте, спершу перегляньте робочі місця. Облаштуйте прохід між столами, нехай і невеликими. Так зменшите кількість робочих місць в офісі. Якщо суворих заходів безпеки дотримувати неможливо, відмовтеся від концепції share desk або встановіть перегородки між робочими місцями.
Щоб дотримувати соціальної дистанції в офісі, ураховуйте:
- відстань між робочими столами;
- максимальну кількість робочих місць в одній кімнаті;
- максимальну кількість працівників у переговорних кімнатах, у місцях релаксації, на кухні;
- необхідну кількість переговорних кімнат;
- напрямок руху в приміщенні.
Відвідування офісу та особисті зустрічі
Складіть графік відвідування офісу, щоб регулярно контролювати кількість працівників у офісі й дистанційній роботі.
Оцінюйте необхідність особистих зустрічей, щоб зменшити кількість учасників і місць у переговорних кімнатах. Упроваджуйте безконтактні способи спілкування — скайп, вайбер, телефонні комунікації, навіть між сусідніми кабінетами. Проводьте зустрічі за участю великої кількості людей у форматі онлайн-конференцій.
Введіть обмеження на прийняття їжі в офісі.
Облаштування місць загального користування
На входах, на ділянках спільного користування та в ліфтах організуйте заходи:
- контролювати доступ на входах до будівлі з дотриманням соціальної дистанції;
- інформувати працівників і відвідувачів про правила входу до бізнес-центру та руху будівлею;
- розмістити покажчики на підлозі для безпечної дистанції в місцях виникнення черг та в зонах очікування;
- розмістити правила у кількох місцях на видноті в офісі;
- розмістити меблі в зонах очікування з урахуванням вимог соціальної дистанції;
- змінити формат реєстрації відвідувачів — через монітор із сенсорним екраном, безконтактна реєстрація через мобільний додаток тощо.
Ліфти у великих офісних будівлях стають проблемними зонами, де складно тримати відстань, і біля них утворюються черги. Повісьте у ліфтах інструкції до розміщених на підлозі наліпок із зазначенням місць і описом, де і як мають стояти пасажири.
Пам’ятайте, зараз, як ніколи, ви маєте піклуватися про лояльність працівників та ефективність команди. Адже це запорука швидкого подолання кризової ситуації.