Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

В офісі не витримана дистанція 2 м між робочими місцями. У багатьох офісах столи стоять упритул один до одного. Ширина столів 1,2–1,4 м, тож відстань між працівниками набагато менша. Як на це вплинути?

Чекліст кадровика Скачати документи відділу кадрів

Дистанція між робочими столами

Не панікуйте, спершу перегляньте робочі місця. Облаштуйте прохід між столами, нехай і невеликими. Так зменшите кількість робочих місць в офісі. Якщо суворих заходів безпеки дотримувати неможливо, відмовтеся від концепції share desk або встановіть перегородки між робочими місцями.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

✔️ Зробіть це офіційно!

Вимоги про безпечну дистанцію закріпіть у стандарті, правилах або іншому нормативному документі підприємства та ознайомте працівників під підпис. Нагадувати про дотримання дистанції повинна людина, яка за це відповідає

Щоб дотримувати соціальної дистанції в офісі, ураховуйте:

  • відстань між робочими столами;
  • максимальну кількість робочих місць в одній кімнаті;
  • максимальну кількість працівників у переговорних кімнатах, у місцях релаксації, на кухні;
  • необхідну кількість переговорних кімнат;
  • напрямок руху в приміщенні.

Відвідування офісу та особисті зустрічі

Складіть графік відвідування офісу, щоб регулярно контролювати кількість працівників у офісі й дистанційній роботі.

Оцінюйте необхідність особистих зустрічей, щоб зменшити кількість учасників і місць у переговорних кімнатах. Упроваджуйте безконтактні способи спілкування — скайп, вайбер, телефонні комунікації, навіть між сусідніми кабінетами. Проводьте зустрічі за участю великої кількості людей у форматі онлайн-конференцій.

Введіть обмеження на прийняття їжі в офісі.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

Ольга Догадіна керівник експертної групи «Експертус Кадри»
Визначте, кому доцільно доручити табельний облік, адаптуйте форму табеля під потреби підприємства, заповніть табель без помилок, навіть якщо працівники працюють за режимом, відмінним від звичайного, та правильно оберіть позначки для неявок

Облаштування місць загального користування

На входах, на ділянках спільного користування та в ліфтах організуйте заходи:

  • контролювати доступ на входах до будівлі з дотриманням соціальної дистанції;
  • інформувати працівників і відвідувачів про правила входу до бізнес-центру та руху будівлею;
  • розмістити покажчики на підлозі для безпечної дистанції в місцях виникнення черг та в зонах очікування;
  • розмістити правила у кількох місцях на видноті в офісі;
  • розмістити меблі в зонах очікування з урахуванням вимог соціальної дистанції;
  • змінити формат реєстрації відвідувачів — через монітор із сенсорним екраном, безконтактна реєстрація через мобільний додаток тощо.

Ліфти у великих офісних будівлях стають проблемними зонами, де складно тримати відстань, і біля них утворюються черги. Повісьте у ліфтах інструкції до розміщених на підлозі наліпок із зазначенням місць і описом, де і як мають стояти пасажири.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

Пам’ятайте, зараз, як ніколи, ви маєте піклуватися про лояльність працівників та ефективність команди. Адже це запорука швидкого подолання кризової ситуації.

Відновлення бронювання у Дії

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді