Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

В офісі не витримана дистанція 2 м між робочими місцями. У багатьох офісах столи стоять упритул один до одного. Ширина столів 1,2–1,4 м, тож відстань між працівниками набагато менша. Як на це вплинути?

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях
ЛЮДМИЛА КОРОТІНАголовний редактор журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»
Дізнайтеся зі статті про вдалий досвід підприємств і нові стандарти організації офісного простору. Кола на підлозі підкажуть вам, як обходити працівників «десятою дорогою», а стрілки та позначки — у якому напрямку

Дистанція між робочими столами

Не панікуйте, спершу перегляньте робочі місця. Облаштуйте прохід між столами, нехай і невеликими. Так зменшите кількість робочих місць в офісі. Якщо суворих заходів безпеки дотримувати неможливо, відмовтеся від концепції share desk або встановіть перегородки між робочими місцями.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

✔️ Зробіть це офіційно!

Вимоги про безпечну дистанцію закріпіть у стандарті, правилах або іншому нормативному документі підприємства та ознайомте працівників під підпис. Нагадувати про дотримання дистанції повинна людина, яка за це відповідає

Щоб дотримувати соціальної дистанції в офісі, ураховуйте:

  • відстань між робочими столами;
  • максимальну кількість робочих місць в одній кімнаті;
  • максимальну кількість працівників у переговорних кімнатах, у місцях релаксації, на кухні;
  • необхідну кількість переговорних кімнат;
  • напрямок руху в приміщенні.

Як підготувати офіс до другої хвилі пандемії

Відвідування офісу та особисті зустрічі

Складіть графік відвідування офісу, щоб регулярно контролювати кількість працівників у офісі й дистанційній роботі.

Оцінюйте необхідність особистих зустрічей, щоб зменшити кількість учасників і місць у переговорних кімнатах. Упроваджуйте безконтактні способи спілкування — скайп, вайбер, телефонні комунікації, навіть між сусідніми кабінетами. Проводьте зустрічі за участю великої кількості людей у форматі онлайн-конференцій.

Введіть обмеження на прийняття їжі в офісі.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

Облаштування місць загального користування

На входах, на ділянках спільного користування та в ліфтах організуйте заходи:

  • контролювати доступ на входах до будівлі з дотриманням соціальної дистанції;
  • інформувати працівників і відвідувачів про правила входу до бізнес-центру та руху будівлею;
  • розмістити покажчики на підлозі для безпечної дистанції в місцях виникнення черг та в зонах очікування;
  • розмістити правила у кількох місцях на видноті в офісі;
  • розмістити меблі в зонах очікування з урахуванням вимог соціальної дистанції;
  • змінити формат реєстрації відвідувачів — через монітор із сенсорним екраном, безконтактна реєстрація через мобільний додаток тощо.

Як організувати креативний онлайн-корпоратив

Ліфти у великих офісних будівлях стають проблемними зонами, де складно тримати відстань, і біля них утворюються черги. Повісьте у ліфтах інструкції до розміщених на підлозі наліпок із зазначенням місць і описом, де і як мають стояти пасажири.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

Пам’ятайте, зараз, як ніколи, ви маєте піклуватися про лояльність працівників та ефективність команди. Адже це запорука швидкого подолання кризової ситуації.

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді