Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

В офісі не витримана дистанція 2 м між робочими місцями. У багатьох офісах столи стоять упритул один до одного. Ширина столів 1,2–1,4 м, тож відстань між працівниками набагато менша. Як на це вплинути?

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях
ЛЮДМИЛА КОРОТІНАголовний редактор журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»
Дізнайтеся зі статті про вдалий досвід підприємств і нові стандарти організації офісного простору. Кола на підлозі підкажуть вам, як обходити працівників «десятою дорогою», а стрілки та позначки — у якому напрямку

Дистанція між робочими столами

Не панікуйте, спершу перегляньте робочі місця. Облаштуйте прохід між столами, нехай і невеликими. Так зменшите кількість робочих місць в офісі. Якщо суворих заходів безпеки дотримувати неможливо, відмовтеся від концепції share desk або встановіть перегородки між робочими місцями.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

✔️ Зробіть це офіційно!

Вимоги про безпечну дистанцію закріпіть у стандарті, правилах або іншому нормативному документі підприємства та ознайомте працівників під підпис. Нагадувати про дотримання дистанції повинна людина, яка за це відповідає

Щоб дотримувати соціальної дистанції в офісі, ураховуйте:

  • відстань між робочими столами;
  • максимальну кількість робочих місць в одній кімнаті;
  • максимальну кількість працівників у переговорних кімнатах, у місцях релаксації, на кухні;
  • необхідну кількість переговорних кімнат;
  • напрямок руху в приміщенні.

Як підготувати офіс до другої хвилі пандемії

Відвідування офісу та особисті зустрічі

Складіть графік відвідування офісу, щоб регулярно контролювати кількість працівників у офісі й дистанційній роботі.

Оцінюйте необхідність особистих зустрічей, щоб зменшити кількість учасників і місць у переговорних кімнатах. Упроваджуйте безконтактні способи спілкування — скайп, вайбер, телефонні комунікації, навіть між сусідніми кабінетами. Проводьте зустрічі за участю великої кількості людей у форматі онлайн-конференцій.

Введіть обмеження на прийняття їжі в офісі.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

Облаштування місць загального користування

На входах, на ділянках спільного користування та в ліфтах організуйте заходи:

  • контролювати доступ на входах до будівлі з дотриманням соціальної дистанції;
  • інформувати працівників і відвідувачів про правила входу до бізнес-центру та руху будівлею;
  • розмістити покажчики на підлозі для безпечної дистанції в місцях виникнення черг та в зонах очікування;
  • розмістити правила у кількох місцях на видноті в офісі;
  • розмістити меблі в зонах очікування з урахуванням вимог соціальної дистанції;
  • змінити формат реєстрації відвідувачів — через монітор із сенсорним екраном, безконтактна реєстрація через мобільний додаток тощо.

Як організувати креативний онлайн-корпоратив

Ліфти у великих офісних будівлях стають проблемними зонами, де складно тримати відстань, і біля них утворюються черги. Повісьте у ліфтах інструкції до розміщених на підлозі наліпок із зазначенням місць і описом, де і як мають стояти пасажири.

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

Пам’ятайте, зараз, як ніколи, ви маєте піклуватися про лояльність працівників та ефективність команди. Адже це запорука швидкого подолання кризової ситуації.

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді