Відстрочки по-новому: коли можна оформити онлайн, а коли доведеться йти до ЦНАПу?
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У Міністерстві оборони наголосили, що, попри впровадження нового порядку оформлення відстрочок через центри надання адміністративних послуг, найбільш оптимальним і зручним є варіант використання інструментарію додатку «Резерв+».
Так, наразі понад 80% відстрочок доступні онлайн. Це означає, що після перевірки інформації про особу в державних реєстрах, ті громадяни, які мають актуальні підстави для відстрочки, автоматично отримують у додатку відповідне сповіщення. Все, що потрібно — оновити у застосунку свій військово-обліковий документ, після цього з’явиться оновлена інформація про відстрочку.
Наразі автоматично продовжили понад 720 тисяч відстрочок.
У Міноборони також додали, що деякі громадяни, які мали відстрочку раніше, але з її продовженням виникли проблеми, також отримали сповіщення про це. Саме їм потрібно буде завітати до ЦНАПу — як і тим, хто не користується додатком.
Зверніть увагу: у ЦНАПі лише приймають документи та передають їх відскановані копії до ТЦК, і лише там комісія ухвалює рішення за кожною конкретною ситуацією.
Після цього, у разі надання відстрочки, ті особи, що користуються «Резерв+», отримають відповідне сповіщення безпосередньо в додатку.
Тим же, хто застосунку не має, доведеться особисто прийти до ЦНАПу і вже там отримати роздрукований військово-обліковий документ.
Як пояснюють в уряді, зміни суттєво спростять процедуру оформлення відстрочок, і причина - не лише в автоматизації процесів, а й у фізичній кількості ЦНАПів та ТЦК. Так, якщо територіальних центрів комплектування, куди зверталися з цих питань, трохи більш за пів тисяч, то зараз можна подати документи приблизно у чотирьох тисячах точок надання адмінпослуг.
Крім того, обрати можна будь-який ЦНАП, незалежно від місця реєстрації та перебування на обліку військовозобов'язаних.
За інформацією інформаційного агентства АрміяInform

