Міжнародна консалтингова компанія McKinsey Global Institute дійшла висновків, що через 11 років безробітними стануть 400 млн - 800 млн осіб по всьому світу.
У зоні ризику — секретарі, бухгалтери, оператори, працівники фаст-фуду і банківської сфери. Роботу цих фахівців виконуватимуть автоматичні машини. Натомість люди, які залишаться без роботи, перекваліфікуються в медичних працівників, фахівців з технологій і садівників — ці спеціальності роботам даються важко.
Так у Польщі створили агентство з працевлаштування роботів. HR-фірма Antal і IT-компанія Pirxon створили «Агентство трудової зайнятості роботів». Агентство планує спочатку поставляти компаніям роботів на тестовий період на термін до 40 днів. Після перевірки орендар зможе взяти пристрій у помісячну оренду за середньомісячну зарплату людини на цій посаді.
Наймання й адаптація робота займає менше часу, а ніж пошук живого працівника.
«Перевага наших роботів в тому, що вони не беруть відпустку, не хворіють і працюють 24 години на добу», - зазначив керівник компанії Antal Артур СКИБА.
А ось у Японії робот-директор програв людині в креативі.
З 2016 року робот AI-CD β працює креативним директором в японському рекламному агентстві McCann Japan. Штучний інтелект аналізує рекламні кампанії для телебачення, серіали та роботи переможців фестивалів. Він формує алгоритм успішних проектів і працює з акаунтами реальних клієнтів.
Агентство створило два рекламних ролики м'ятних цукерок і попросило користувачів інтернету проголосувати, яка робота краще передає ідею продукту. Одну створив робот, іншу — сценарист Мітсуру КУРМАОТО. Люди не знали, де чия робота, і в результаті перемогла людина з перевагою в 8 відсотків.