Уряд змінив порядок проведення конкурсу на держслужбі

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Затвердили нові форми документів на участь у конкурсі. Врегулювали ситуацію, як проводити конкурс в місцевій державній адміністрації, де працює менше 10 осіб.

Уряд постановою від 05.06.2019 № 462 уніс зміни до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2016 № 246.

Оголошення про проведення конкурсів на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В», оприлюднені на веб-сайті НАДС, нумеруватимуть, щоб ідентифікувати вакансію.

Врегулювали порядок проведення конкурсу в місцевих державних адміністраціях. Якщо неможливо утворити конкурсну комісію в державному органі, де працює менше 10 осіб, конкурс може проводити конкурсна комісія, що утворив керівник держслужби державного органу вищого рівня:

  • для структурного підрозділу облдержадміністрації із статусом юридичної особи публічного права — в облдержадміністрації конкурсною комісією, утвореною керівником апарату облдержадміністрації;
  • для апарату райдержадміністрації та структурного підрозділу райдержадміністрації без статусу юридичної особи публічного права — в облдержадміністрації конкурсною комісією, утвореною керівником апарату облдержадміністрації;
  • для структурного підрозділу райдержадміністрації із статусом юридичної особи публічного права — в райдержадміністрації конкурсною комісією, утвореною керівником апарату райдержадміністрації.

Уряд збільшив кількість осіб, які можуть виконувати функції адміністратора, до двох осіб.

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує розумного пристосування, має подати конкурсній комісії заяву, в якій вказати на ці потреби. Конкурсна комісія забезпечить необхідні умови при проведенні конкурсу.

Також затверджено нові форми документів:

  • заява на участь у конкурсі;
  • заява про відсутність заборгованості із сплати аліментів на утримання дитини;
  • заява про необхідність розумного пристосування при проведенні конкурсу;
  • відомість про результати тестування;
  • відомість про результати розв’язання ситуаційних завдань;
  • відомість про результати співбесіди;
  • зведена відомість середніх балів;
  • загальний рейтинг кандидатів;
  • умови проведення конкурсу на зайняття посад Державного секретаря Кабміну та його заступників, державних секретарів міністерств, Голови НАДС, його заступників, Голови Державного агентства з питань електронного урядування, його заступників, посади яких належать до першої групи посад фахівців з питань реформ;
  • умови проведення конкурсу на зайняття посад генерального директора директорату та його заступника, генерального директора Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та його заступника, директора генерального департаменту;
  • умови проведення конкурсу на зайняття посад керівника експертної групи директорату, керівника експертної підгрупи у складі експертної групи директорату, керівника експертної групи генерального департаменту, керівника експертної групи Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції;
  • умови проведення конкурсу на зайняття посад державного експерта директорату, державного експерта генерального департаменту та державного експерта Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції;
  • попередній рейтинг кандидатів за результатами тестування;
  • попередня зведена відомість середніх балів.

Ольга Догадіна

провідний експерт Експертус: Кадри

додаток

Правила розрахунку нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2026 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії кадрової служби у разі реорганізації підприємства

Підприємство реорганізується, змінюється назва або форма власності. У деяких працівників зміниться назва посади і код за Класифікатором професій. Як правильно оформити такі зміни? Що робити з працівниками, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та у щорічній відпустці? Чи потрібно складати і затверджувати нову номенклатуру справ, якщо зміни відбуватимуться з 1 грудня? Що робити з особовими справами і картками П-2? Філія без права юридичної особи перетворюється у відділення філії, як це вплине на роботу відділу кадрів?
34867

Перелік посад працівників з ненормованим робочим днем

Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади за погодженням з відповідними галузевими профспілками можуть затверджувати орієнтовний перелік робіт професій і посад працівників з ненормованим робочим днем. Де знайти перелік посад з ненормованим робочим днем та як ним користуватися — у статті
37615

Наказ про затвердження штатного розпису 2026

Якщо ви вже підготували штатний розпис на 2026 рік, настав час офіційно затвердити його і ввести в дію відповідним наказом. Це важливий крок для забезпечення належного функціонування організації та відповідності вимогам трудового законодавства.
27567

Виробничий календар на грудень 2025

Грудень — місяць, коли у кадровика на столі і підсумки року, і звіти, і святковий календар. У 2025-му він не дарує додаткових вихідних, тож планувати робочий графік і норми часу доведеться уважно. У статті ми зібрали все необхідне: норму робочого часу, тривалість робочого тижня та ключові кадрові звіти грудня, щоб завершити рік без авралів
2838

Завершуємо діловодний 2025-й та розпочинаємо 2026-й: шість невідкладних справ

Завершення календарного року — це час не лише підбиття підсумків, а й упорядкування ведення діловодства на підприємстві. Завершення діловодного року потребує системного підходу, адже від того, наскільки правильно організовано ведення кадрового діловодства, залежить збереження інформації. Які правила організації діловодства та архівного зберігання діють сьогодні? Як має бути здійснена організація кадрового діловодства у 2026 році? Де знайти реєстраційні форми діловода? Відповіді на ці та інші питання про правила ведення діловодства — у статті
11438

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді