- Виправити помилку при автентифікації користувача або з’єднання з сервером допоможе оновлення сторінки комбінацією клавіш «Ctrl» + «F5» перед повторним входом у Реєстр.
- Щоб побачити відсутнє на сторінці поле «Перейти на сторінку накладання кваліфікованого електронного підпису» натисніть комбінацію клавіш «Ctrl» «-» на клавіатурі для зменшення масштабу сторінки браузера.
- Для коректного зчитування особистого ключа необхідно встановити на ПК актуальну дату та час.
- Знайти лист-підтвердження при зміні електронної поштової скриньки та при зміні кваліфікованого електронного підпису в Реєстрі можна у папці «Спам».
- Якщо виникає помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5) – вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусу.
- Зверніть увагу, що у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні КЕП.
- Натисніть комбінацію клавіш «Ctrl» + «Р» на клавіатурі, а потім — «Друк» у спливаючому вікні, щоб роздрукувати поданий документ.
Переглянути більше роз’яснень від НАЗК можна на сайті у розділі «Технічна допомога»