Кадрова робота є однією з найважливіших складових ефективної організації. Роль кадровика виходить за межі суто адміністративних функцій, і стає важливим застосування психологічних знань і навичок. Психологія є ключовим інструментом у роботі кадровика, допомагаючи йому не тільки ефективно організовувати процеси найму та адаптації, але й створювати здорову атмосферу в колективі, розв’язувати конфлікти та підтримувати мотивацію співробітників.
Кадровий аудит є важливим інструментом для оцінки та покращення ефективності управління персоналом в організації. Це систематичний аналіз кадрової політики, процесів, документів і практик, що дозволяє виявити сильні та слабкі сторони роботи з персоналом і оптимізувати управлінські стратегії. Як проводити кадровий аудит та яка частота проведення кадрових аудитів є оптимальною — у статті.
У багатьох малих та середніх підприємствах роль бухгалтера часто виходить за межі стандартних фінансових функцій. Іноді саме бухгалтер веде кадровий обік, що може значно вплинути на організацію роботи компанії. У статті відповіді на питання: що робити, якщо об’єднуєш дві посади — кадровик/бухгалтер; як ефективно організувати роботу, коли ти бухгалтер-кадровик; які переваги та виклики можуть виникнути в такій ситуації та особливості навчання на кадровика бухгалтеру.
Стреси, втома, брак вітаміну D та інші природні фактори нерідко призводять до емоційних та нерозважливих вчинків. Чому не варто думати про звільнення, як підтримати себе та вмотивувати на роботу, — розкриємо секрети у статті.
Із працівником стався нещасний випадок чи він погано почувається. Cвоєчасно надайте йому домедичну допомогу. Головне — не нашкодити. У статті — поради, як це робити правильно