Міжнародна організація праці оприлюднила превентивні заходи, яких слід вжити покоївкам для запобігання зараження та розповсюдження COVID-19.

⇛ Скачати повний перелік вимог до роботи покоївок ⇚
Відповідно до методичних рекомендацій МОП покоївка має організувати роботу по-новому з урахуванням заходів санітарної безпеки (відповідний розподіл номерів, видів роботи, пересування, підготовка знаряддя).
Їй необхідно поінформувати персонал про новий порядок роботи, а гостей — про правила безпеки. Зокрема, слід вивисіти інформацію в номерах.
Покоївка має контролювати дотримання правил особистої гігієни, а у візку обов’язково мати антисептик.
Для роботи працівниці готелю необхідно використовувати, переважно, індивідуальні інструменти.
МОП рекомендує виділити час, щоб покоївка мала змогу повідомити керівника про труднощі, з якими стикаються співробітники з огляду на необхідність дотримання нових правил і контактів з гостями.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.