Кадровикам не слід використовувати слово «переведення» в наказі про дистанційну роботу. Одночасно роботодавцям доцільно замислитися про запровадження дистанційної роботи після закінчення карантину.
«Кожен роботодавець, кожен керівник фірми, підприємства має організовувати роботу своїх працівників у такий спосіб, щоби всі ті, хто можуть працювати у віддаленому доступі — працювали у віддаленому доступі. Будь-які зібрання намагатися проводити з дотриманням дистанції, усіх вимог, які стосуються карантинних обмежень», — наголосила заступниця міністра охорони здоров'я Ірина Микичак на брифінгу 19 жовтня.
Неодмінно стане у пригоді:
Заступниця міністра також закликала громадян не відвідувати концерти та святкування. Пані Микичак нагадала про необхідність дотримуватися маскового режиму, насамперед у транспорті, ліфтах, торговельних центрах, на ринках, а також у приміщенні, де працює колектив. Також вона закликала відповідально ставитись до здоров'я та звертатись до лікаря у разі появи симптомів.
Частина роботодавців та працівників вже оцінили переваги дистанційно роботи й серйозно замислились над її запровадженням й після закінчення пандемії. Наразі КЗпП дозволяє вводити дистанційну роботу наказом лише на час карантину. Проте експерти Експертус: Кадри підготували для Вас консультацію, що допоможе оформити дистанційну роботу в штатному режимі. Коли карантин закінчиться, укладайте з дистанційними працівниками письмові трудові договори.
✍ Зразок трудового договору про дистанційну роботу
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.