Кабінет Міністрів України постановою від 17.06.2015 № 423 утвердив старі та встановив нові функції та компетенції Міністерства соціальної політики України
Кабінет Міністрів України постановою від 17.06.2015 № 423 утвердив старі та встановив нові функції та компетенції Міністерства соціальної політики України.Нове Положення про Мінсоцполітики України набуде чинності з дня офіційного опублікування Постанови.Серед основних функцій Мінсоцполітики України виокремлено такі:
- здійснювати ліцензування діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном та контроль за дотриманням суб’єктами господарювання цих ліцензійних умов;
- організовувати санаторно-курортне лікування не лише інвалідів, чорнобильців та ветеранів війни, а й учасників АТО;
- вести Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб та Єдиний реєстр отримувачів гуманітарної допомоги;
- організовувати роботу з призначення та виплати передбаченої законодавством державної соціальної допомоги, зокрема, особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО, а також надавати субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги;
- координувати роботу із забезпечення учасників АТО житлом тощо;
- забезпечує виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності держави.
Підготувала Ольга Янчіцька, головний редактор газети «Експертус Тиждень», редактор «Експертус Кадри»
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.