Як працівниця за час вимушеного простою отримала виплату у розмірі двох третин окладу

Працівниця сфери послуг працює майстром манікюру у салоні косметичних послуг. У зв’язку з карантином у березні 2020 року робота салону тимчасово була призупинена. Працівникам запропонували взяти відпустки або за власний рахунок, або щорічні, проте працівниця відмовилась писати заяву на відпустку. Салон було примусово зачинено. Жінка залишилась без роботи та зарплати.
Майстер вирішила звернутися щодо відновлення своїх прав до ГУ Держпраці у Дніпропетровській області.
ГУ Держпраці у Дніпропетровській області було направлено фахівців на перевірку з питань дотримання законодавства про працю. Посадовці встановили факт надання працівниці відпустки без збереження зарплати без особистої заяви.
Як оплачувати час простою
Зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою чи іншими обставинами – це простій.
Час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).
За результатами перевірки права заявниці було відновлено. Керівництво салону оплатили час вимушеного простою у розмірі двох третин окладу майстра.
За матеріалами Управління Держпраці в Полтавській області.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.