Території загального користування можна відвідувати тільки у респіраторах або захисних масках, працівники підприємств некритичних сфер повинні працювати дистанційно

Державна комісія з ТЕБ та НС на засіданні 23 березня 2021 року прийняла рішення встановити червоний рівень епіднебезпеки на території Львівської області з 00:00 хвилин 25 березня 2021 року. В регіоні діятимуть обмежувальні заходи, передбачені для даного рівня епіднебезпеки.
Що зробити кадровику, якщо працівник захворів на COVID-19
За словами заступника міністра охорони здоров’я — головного державного санітарного лікаря Віктора Ляшка, у Львівській області більш як три дні перевищені два показники — кількість виявлених випадків і рівень госпіталізацій з COVID-19.
Міський голова міста Львова на своїй сторінці у Фейсбук повідомив, що рішенням міської комісії з надзвичайних ситуацій заборонено роботу:
- непродовольчих ринків;
- закладів харчування, крім онлайн-замовлень та обслуговування «на виніс»;
- ТРЦ;
- розважальних закладів та нічних клубів, припинено усі масові заходи.
Дозволено працювати:
- аптекам;
- зоомагазинам;
- магазинам з продажу побутової хімії та засобів гігієни;
- квітковим та насінневим магазинам;
- магазинам з продажу засобів зв’язку;
- майстерням для ремонту одягу, взуття та електроприладів;
- салонам краси, фітнес-центрам, спортивним залам, та басейнам — лише за попереднім індивідуальним записом.
Школи залишаються на дистанційному навчанні.
Транспорт продовжить працювати у посиленому карантинному режимі.
Ці рішення діють до виходу Львова з червоної зони.
Якщо ваше підприємство продовжує працювати у червоній зоні — розробіть та погодьте з керівником власний алгоритм, як убезпечити працівників від поширення коронавірусу.
Користуйтеся покроковими інструкціями експертів Експертус: Кадри
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами Урядового порталу
Курс допоможе підготуватися до роботи з Реєстром лікарняних. Правильно табелювати працівника, якому відкрили е-лікарняний. На Гарячій лінії швидко знайти відповідь на термінове запитання
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.