Чи повинен працівник виконувати трудові обов'язки під час простою підприємства?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Перевірте, чи не порушують норм трудового законодавста на вашому підприємстві

working.jpg

До Держпраці звернувся чоловік, який розповів, що до війни працював у приватному підприємстві Луганської області консультантом з продажів. Через військові дії підприємство наразі не працює, частина майна зруйнована.

Як оформити, оплатити та припинити простій

У червні чоловік евакуювався до більш безпечного місця, на роботі йому оформили простій не з вини працівника, проте роботодавець почав вимагати від нього виконувати роботу, мотивуючи це тим, що йому виплачуються кошти в розмірі двох третин окладу.

Інспектор роз’яснив чоловіку, що така вимога не відповідає КЗпП. Під час простою працівник не виконує трудові обов’язки, визначені трудовим договором, бо простій це – призупинення роботи через відсутність умов.

Якщо роботодавець хоче, щоб працівник продовжував виконувати роботу, навіть якщо територіально він перебуває в іншому місці, то при наявності відповідної можливості до нього може бути запроваджена дистанційна робота.

Інспектор праці надав відповідні посилання на норми законодавства задля допомоги.

Через деякий час чоловік повідомив Держпраці, що роботодавець погодився перевести його на дистанційну роботу з повними виплатами зарплати.

За матеріалами Держпраці

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
114

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
229

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
246

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15036

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10232

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді