Локдаун у Києві продовжили до 30 квітня

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Керівники підприємств повинні відправити співробітників на дистанційну роботу або у відпустки — епідеміологічна ситуація в столиці суттєво не поліпшилась

Локдаун у Києві продовжили до 30 квітня

Комісія з ТЕБ та НС міста Києва ухвалила рішення подовжити суворі обмежувальні заходи до 30 квітня 2021 року.

Як запровадити дистанційну роботу

Раніше запроваджені обмеження діятимуть у місті Києві ще два тижні:

  • всі школи і дитячі садочки залишаться закритими;
  • громадський транспорт працюватиме тільки за спецперепустками, виключно для перевезень працівників підприємств критичної інфраструктури;
  • заклади громадського харчування працюватимуть тільки на виніс чи доставку;
  • не працюватимуть продуктові ярмарки.

Як організувати роботу підприємства під час карантину

Таку інформацію розмістив на своїй сторінці у Facebook мер Києва Віталій Кличко.

Що зробити кадровику, якщо працівник захворів на COVID-19

Покрокові інструкції експертів Експертус: Кадри допоможуть вам створити власним алгоритм кадрової роботи під час локдауну та дозволять убезпечити працівників від поширення коронавірусу.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
142

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
251

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
269

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15139

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10392

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді