З 23 серпня 2021 року е-паспорт на рівні закону має таку саму юридичну силу, як і його пластиковий чи паперовий аналог

Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 30.03.2021 № 1368-ІХ почав діяти 23 серпня 2021 року. З цієї дати ніхто не має права не приймати е-паспорт як документ, що посвідчує особу.
Які документи подають при прийнятті на роботу
Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров на порталі «Дія» роз’яснив, що дійсність е-паспорта можна перевірити через QR-код. Щоб розширити функціонал е-паспортів, Мінцифри впровадило шеринг документів. Це функція, яка замінює ксерокси та сканери.
У консультації провідного експерта Експертус Кадри Ольги Догадіної «Е-паспорт у кадровій справі: приймати не можна відмовити» знайдете докладні відповіді на актуальні питання:
► як укладати трудові договори з е-паспортом;
- чи вимагати при працевлаштуванні додатково пред’явити паперовий або пластиковий документ;
- чи вимагати при прийнятті на роботу довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, якщо інформація є в е-паспорті;
► як перевірити достовірність е-паспорта працівника та отримати копію.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.