
Оскільки ситуація із захворюваністю на COVID-19 погіршилась, ГУ Держпраці у Харківській області наголошує працівникам підприємств, установ та організацій дотримуватися рекомендацій щодо запобігання розповсюдженню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Працівник захворів на COVID-19. Інструкція для кадровика
Під час роботи в місцях, де комунікують між собою працівники, необхідно виконувати протиепідемічні заходи та дотримуватися карантинних вимог, зокрема:
- використовувати захисні маски,
- користуватися дезінфектантами,
- мити руки і тримати дистанцію понад 1,5 м.
Як вберегти від ковіду працівників з роз’їзним характером роботи
Працівникам закладів охорони здоров’я рекомендуємо дотримуватися Стандарту медичної допомоги «Короновірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом МОЗ України від 28.03.2020 за №722 (зі змінами), зокрема вимог додатку 6 стосовно раціонального використання засобів індивідуального захисту медичними працівниками при контакті з хворими та/або особами з підозрою на COVID-19.

☝ Засоби індивідуального захисту повинні відповідати вимогам національних стандартів!
Звертаємо увагу вчителів та батьків, діти яких навчаються у загальноосвітніх закладах, на рекомендації щодо безпечного перебування у школі.
У разі прояву симптомів захворювання дійте за алгоритмом.

За матеріалами ГУ Держпраці в Харківській області
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.