Заступник директора Держпраці Олена Коновалова під час прямого ефіру на телеканалі "Прямий" нагадала, що відмова від вакцинації не може бути підставою для звільнення працівника.
Фахівець Держпраці підкреслила: наказ МОЗ від 04 жовтня 2021р. № 2153 про відсторонення працівників певних категорій, які підлягають обов’язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, категорично не можна застосовувати щодо працівників, відсторонення яких не передбачено вищевказаним наказом.
Відсторонюємо від роботи невакцинованого працівника: інструкція зі зразками
Відповідальність за організацію робочого процесу і відсторонення працівника за наявності законних підстав покладається на роботодавця. Посадовець звернула увагу на необхідність дотримання роботодавцем алгоритму дій, що передують відстороненню, а саме:
завчасно попередити працівника про відсторонення
надати можливість вакцинуватися (навіть у робочий час)
поінформувати працівника про найближчі пункти вакцинації
Курс допоможе підготуватися до роботи з Реєстром лікарняних. Правильно табелювати працівника, якому відкрили е-лікарняний. На Гарячій лінії швидко знайти відповідь на термінове запитання
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.