У ФСС розказали, що робити, якщо у реєстрі застрахованих осіб та е-лікарняному наявні невідповідності ПІБ

До відома кадровика та бухгалтера

У ФСС розказали, що робити, якщо у реєстрі застрахованих осіб та е-лікарняному наявні невідповідності ПІБ

Інформація щодо пацієнта завантажується з реєстру пацієнтів у медичний висновок автоматично і співпадає з даними, зазначеними у декларації із сімейним лікарем. Тож ідентифікаційні дані застрахованої особи в е-лікарняному будуть відповідні саме даним, зазначеним у реєстрі пацієнтів. Якщо ж ці дані не співпадуть із даними у реєстрі застрахованих осіб – е-лікарняний може не створитись, або створитись із помилкою в ПІБ.

❗ Нагадайте вашим працівникам, що їм важливо завчасно перевірити правильність внесення інформації і оперативно повідомляти лікаря і роботодавця про всі зміни

Якщо помилка все ж сталася, і е-лікарняний містить несуттєві відмінності у написанні ПІБ із даними у реєстрі застрахованих осіб (наприклад, Наталя і Наталія, пропущенні букви тощо), роботодавці можуть подати заяву-розрахунок попри неточності.

Раніше подібні невідповідності при прийнятті ФСС заяв-розрахунків автоматично підсвічувались як помилки, тож у окремих випадках заява могла бути відхилена. Однак, аналізуючи зворотній зв’язок від страхувальників, ФСС вже вніс зміни до програмних засобів, аби незначні неточності не приводили до уповільнення виплати допомог від Фонду.

За матеріалами ФСС

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про підвищення кваліфікації працівників

Одна з основних складових успішного підприємства — безперервний процес професійного розвитку працівників. Саме кваліфікований персонал забезпечує сталий розвиток підприємства. Дізнайтеся про гарантії працівникам на час підвищення кваліфікації та скачайте зразок відповідного наказу.
47550

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
16989

Зразок Акта про знищення документів

Документи, строк зберігання яких закінчився, включають до Акта про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ. Форму Акта та порядок його складання, погодження та затвердження встановлюють Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5
73879

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді