Відповідь
Якщо граничний строк подання Звіту про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю припадає на вихідний або святковий день, його переносять.
Ваших колег також цікавить
Роботодавці подають Звіт протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
Оскільки подання Звіту регулюється Податковим кодексом, якщо останній день цього строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем подання вважається наступний за ним операційний (банківський) день.
Отже, подавати Звіт напередодні вихідного лише через те, що на нього припала гранична дата, не потрібно.
За інформацією ДПСУ
Найпоширеніші запитання, які турбують роботодавців, та відповіді на них в одній статті ☟
Особа з інвалідністю — особа зі стійким розладом функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов’язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист.
Протягом року кадрові служби пильнують, аби на підприємстві працювали особи з інвалідністю у кількості, що відповідає нормативу робочих місць. Однак дуже часто з’ясовується, що норматив не виконано. Одна з причин — оскільки у розрахунку беруть участь усереднені показники, після заокруглень фактична чисельність осіб з інвалідністю виявляється меншою, аніж планували. Як уникнути такої проблеми?
Держава захищає права працівників з інвалідністю та гарантує їм право на роботу. Як приймати на роботу таких працівників і дотримати вимог законодавства? Як оформити наказ про прийняття на роботу інваліда? Вберегтися від помилок під час працевлаштування осіб з інвалідністю допоможе наша стаття
Медико-соціальну експертну комісію (МСЕК) працівник повинен пройти для встановлення інвалідності. Для цього необхідна виробнича характеристика, шаблон якої розробили експерти Системи.