Міністерство юстиції України наказом від 15.01.2015 № 13/7 затвердило графік «гарячої» телефонної лінії, за якою в Мін’юсті у 2015 році чекатимуть звернень громадян
Міністерство юстиції України наказом від 15.01.2015 № 13/7 затвердило графік «гарячої» телефонної лінії, за якою в Мін’юсті у 2015 році чекатимуть звернень громадян.
З метою підвищення ефективності роботи Міністерства юстиції України зі зверненнями громадян, об’єктивного, всебічного та вчасного їх розгляду відповідно до вимог законодавства України, наказом від 15.01.2015 № 13/7 «Щодо участі в «гарячій» телефонній лінії Міністерства юстиції України у 2015 році» затверджено Графік проведення «гарячої» телефонної лінії Мін’юсту на 2015 рік.
Прямий телефон (271-17-86) «гарячої» телефонної лінії Мін’юсту розміщено в адміністративній будівлі Міністерства за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10. Час проведення «гарячої» телефонної лінії - з 15:30 до 16:30.
Графік
проведення «гарячої» телефонної лінії Міністерства юстиції України на 2015 рік
Секретаріат Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини | 28 січня 2015 року |
Департамент з питань люстрації | 25 лютого 2015 року |
Департамент нотаріату та фінансового моніторингу | 25 березня 2015 року |
Департамент конституційного, адміністративного та соціального законодавства | 29 квітня 2015 року |
Департамент судової роботи та експертного забезпечення правосуддя | 27 травня 2015 року |
Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності | 24 червня 2015 року |
Департамент антикорупційної політики | 29 липня 2015 року |
Департамент цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин | 26 серпня 2015 року |
Департамент міжнародного права, повернення активів та відшкодування втрат, завданих тимчасовою окупацією Автономної Республіки Крим | 30 вересня 2015 року |
Департамент юстиції та безпеки | 28 жовтня 2015 року |
Департамент взаємодії з органами влади | 25 листопада 2015 року |
Департамент з питань банкрутства | 23 грудня 2015 року |
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.