
2-го вересня 2024 року почалось бета-тестування програми «Національний кешбек», яке триватиме близько місяця. За цей час система наповниться товарами українських виробників, за купівлю яких споживачі зможуть отримувати 10 % кешбеку, а розробники перевірятимуть роботу технічних систем.
Відомо, що у програмі зареєстровано 38 000 товарів від 600 виробників.
Щоб отримувати кешбек, необхідно подати заявку через сайт чи мобільний застосунок банку, який бере участь у програмі, або звернутись до відділення та відкрити фізичну чи віртуальну картку, куди буде надходити кешбек. Зараз це можна зробити через мобільні додатки та відділення банків. У застосунку Дія також потрібно буде зазначити картку для виплат кешбеку.
Максимальна сума виплат — 3 тис. грн в місяць. Кошти будуть надходити на картку раз на місяць до 20 числа наступного місяця.
Зняти готівку з рахунку, куди нараховують кошти за кешбек, буде неможливо. Використати кошти від кешбеку, нараховані в 2024 році, можна буде до 31 січня 2025 року.
Перелік виробників та товарів, які беруть участь у програмі, можна дізнатися на сайті програми.
Кешбек можна буде витратити на комуналку, транспорт, лікування, мобільний зв’язок, спорт, кіно, задонатити на ЗСУ або купити військові облігації.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.