Гарантії при укладенні, зміні та припиненні трудового договору

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Що робити, якщо відмовили у прийнятті на роботу

Гарантії при укладенні, зміні та припиненні трудового договору

Згідно із ст. 22

Кодексу законів про працю України

, забороняється необґрунтована відмова в прийнятті на роботу, тобто відмова без будь-яких мотивів або з підстав, що не стосуються кваліфікації чи професійних якостей працівника.

Приймаємо на роботу: тест для кадровика

Особа, якій відмовили у прийнятті на роботу, має право вимагати у роботодавця письмово повідомити про причину відмови. При цьому причина відмови має відповідати ч. 1 ст. 22 КЗпП України, де йдеться про право вільного вибору серед кандидатів.

Під час укладення, зміни та припинення трудового договору не допускається будь-яке пряме або непряме обмеження трудових прав. Вимоги щодо віку, рівня освіти, стану здоров’я працівника можуть встановлюватися законодавством.

Необґрунтована відмова в прийнятті на роботу може бути оскаржена в суді.

За інформацією 

Південно-Східного міжрегіонального управління Держпраці

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок характеристики на працівника

Характеристика на працівника — це документ, у якому викладено відомості про його службову (трудову) та громадську діяльність, а також надано оцінку ділових і моральних якостей. Особливості оформлення характеристики працівника, підказки для опису його якостей та зразок відгуку з місця роботи, — чекають на вас у статті
389973

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
707631

Зразок заяви про перенесення відпустки

Наприкінці кожного року підприємства затверджують графік відпусток працівникам. Іноді у працівників виникає необхідність використати відпустку поза графіком. Щоб це реалізувати, зокрема, — працівник має написати заяву про перенесення відпустки на інший період.
42683

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
493754

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді