Компенсація за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Які фактичні витрати відшкодує вам держава

Компенсація за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю

Держава компенсує роботодавцю фактичні витрати за облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю І або ІІ групи, яка є застрахованою особою згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 року № 893.

Компенсація фактичних витрат за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю. Пам’ятка

Перелік засобів для облаштування робочого місця особи з інвалідністю визначений в додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю. 

До цього переліку належать:

  • меблі та фурнітура для робочих місць;

  • допоміжні засоби для: фіксації, діставання і захоплення предметів на робочих місцях, захисту здоров’я і безпеки, навчання управлінню пристроями введення та поводженню із засобами і товарами; 

  • засоби для діяльності, пов’язаної із особистою мобільністю і пересуванням;

  • комп’ютери і термінали;

  • офісне програмне забезпечення і промислове програмне забезпечення;

  • інше.

За інформацією

Івано-Франківського обласного центру зайнятості

Щорічні додаткові відпустки за шкідливі умови та за особливий характер: кому, скільки та як надавати

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67138

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
246

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
409

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
419

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15697

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді