Чи може державна установа не прийняти звернення громадянина

У яких випадках звернення можуть повернути відправнику

Чи може державна установа не прийняти звернення громадянина

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду згідно із ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»

Чи підлягають розгляду анонімні звернення громадян

Заборонено відмовити у прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення. 

Якщо питання у зверненні не входять до повноважень держустанови, вона в термін не більше 5 днів пересилає його відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину. 

У разі недостатності даних для прийняття рішення, звернення в той же термін повертають громадянину із роз’ясненнями.

За інформацією

Південно-Східного міжрегіонального управління Держпраці

Зміни у законодавстві щодо працівників з інвалідністю

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадрової служби у забезпеченні ефективності компанії

Кадрова служба є невід’ємною частиною будь-якої організації. Від її ефективності залежить не тільки правильність оформлення документів, але й загальна продуктивність компанії. Як здійснити аналіз ефективності кадрових процесів та віднайти стратегії для підвищення їх результативності — у статті.
141

Як надати нецільову благодійну допомогу працівникам під час воєнного стану

Щоб підтримати працівників, роботодавець може надати разову нецільову благодійну допомогу (НБД) і не сплачувати податків. Зразки супровідних документів та особливості надання такої допомоги роз’яснюємо у статті
32862

Стажування для студентів: як оформити

Стажування студентів на підприємстві — це можливість здобути практичний досвід за майбутньою професією. Який порядок укладання договору про стажування студентів вищих навчальних закладів передбачає вітчизняне законодавство? Чи оплачується стажування студентів? Відповіді на ці та інші питання, які потрібно знати кадровику й роботодавцю, роз’яснюємо у статті.
8565

Ключові навички кадровика

Роль кадровика в сучасному бізнесі стає все більш стратегічною, адже ключові кадри компанії — це її головний актив. Від ефективності їхньої роботи залежить не тільки підбір та утримання талановитих співробітників, але й загальний клімат у компанії та її конкурентноспроможність. Тому ключові навички кадровика постійно розширюються.
535

План роботи відділу кадрів на 2025 рік

Складання детального плану роботи відділу кадрів — це не просто формальність, а стратегічний крок, який дозволяє оптимізувати процеси, підвищити ефективність роботи та забезпечити безперебійну діяльність підприємства. У статті дізнаєтесь про план роботи відділу кадрів на 2025 рік та знайдете план роботи відділу кадрів на рік (зразок).
4201

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді