Як виправити помилку в декларації

Роз’яснення НАЗК

Як виправити помилку в декларації

В Єдиному державному реєстрі декларацій передбачена можливість виправлення помилок. 

Щоб внести зміни в декларацію, необхідно дотримуватись такого алгоритму:

  • увійти в персональний кабінет;
  • знайти подану декларацію і натиснути кнопку «Подати виправлену декларацію» (активна 30 днів з моменту подання);
  • відредагувати дані;
  • зберегти зміни;
  • подати чернетку виправленої декларації.

Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації. 

Якщо пройшло більше 30 днів з моменту подання декларації, про помилку можна повідомити таким чином:

  • увійти в персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;
  • перейти у вкладку «Мої повідомлення»;
  • створити повідомлення у довільній формі про свої помилки та їх причини;
  • відправити повідомлення. 

Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію можуть врахувати під час повної перевірки декларації.

Зміна типу декларації не передбачена, але якщо ви:

  • помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» — подайте нову декларацію правильного типу;

  • помилково обрали інший тип декларації замість «При звільненні» — потрібно повідомити НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» та подати декларацію «При звільненні»;

  • помилково обрали тип декларації «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив(-ла) виконувати функції держави…» замість «Щорічна»  — у вас є 30 днів на виправлення такої позначки; 

  • подали декларацію неправильного типу за минулий період — повідомте про це НАЗК через вкладку «Мої повідомлення».

Видалення декларацій можливе лише через п’ять років після припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування чи іншої діяльності, що передбачає подання декларацій. При цьому чинне законодавство передбачає видалення усіх декларацій, окрім останньої поданої — вона має зберігатись в Реєстрі декларацій безстроково.

За інформацією НАЗК

Виправляємо помилки в паперових й електронних книжках

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
47828

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
651851

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
72519

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
43481

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді