
Довідки ОК-5 та ОК-7 — це індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Як отримати довідку про стаж
Отримати довідки ОК-5 та ОК-7 можна кількома способами:
- у сервісному центрі Пенсійного фонду, пред’явивши паспорт та ідентифікаційний код;
- онлайн на Порталі Дія або через вебпортал Пенсійного фонду України.
Бути в курсі змін у трудовому законодавстві, обмінюватися досвідом із колегами та отримувати готові рішення для кадрової роботи – усе це можливо в нашому кадровому каналі Messenger у Facebook!
Щоб отримати довідки ОК-5 чи ОК-7 через вебпортал ПФУ, необхідно:
- авторизуватись на порталі ПФУ;
- у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Запит на отримання електронних документів»;
- у полі «Тип звернення» обрати «Довідка ОК-5» або «Довідка ОК-7»;
- надати згоду на передачу та обробку персональних даних;
- перевірити наявність сформованої довідки в розділі «Мої звернення».
За інформацією Telegram-каналу
Східного міжрегіонального управління Держпраці
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.