Скорочення чисельності & скорочення штату

2090

Запитання

Чим скорочення чисельності відрізняється від скорочення штату?

Відповідь

Скорочення чисельності та скорочення штату — поняття не тотожні.

Скорочення штату

Чисельність працівників — це кількісний склад. Якщо скорочуєте чисельність, зменшується кількість працівників, які обіймають посаду, але посада залишається у штатному розписі.

✅ Приклад скорочення чисельності:

У штатному розписі передбачено 10 штатних одиниць за посадою організатора із збуту. Роботодавець вирішив скоротити 5 одиниць. Посада залишається, але кількість штатних одиниць за нею зменшується. Це скорочення чисельності

Штат — це сукупність посад, встановлених штатним розписом.

При скороченні штату ви змінюєте штатний розпис — виводите певні посади.

Якщо одночасно виводите одні посади і скорочуєте кількість штатних одиниць за іншими — вживайте в кадрових документах термін «скорочення чисельності та штату».

Як провести скорочення чисельності та штату

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренди управління персоналом: від адаптивності до інклюзивності

Управління персоналом сьогодні стикається з безліччю нових викликів і змін, що пов’язані з глобальними економічними, соціальними та технологічними трансформаціями. Тренди у сфері управління персоналом мають величезний вплив на те, як компанії взаємодіють зі своїми працівниками, як вони адаптуються до змін у світі праці та як створюють сприятливе робоче середовище. Усе про технології та підходи роботи кадрових служб — у статті.
144

Як ознайомити працівників з кадровими документами під особистий підпис

Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
93589

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
19157

Як ФОП має зберігати кадрові документи

ФОП має забезпечити збереженість документів із кадрових питань. Утім, нормативні вимоги щодо зберігання документів визначені тільки для підприємств, установ та організацій
5793