Витяг з е-лікарняного

3586
Автор
порталу «Кадровик-01»

Запитання

Чи можна отримати витяг з електронного лікарняного?

Відповідь

Ні.

Загальні принципи роботи електронного реєстру листків непрацездатності (далі — Реєстр) встановлює постанова КМУ «Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього» від 17.04.2019 № 328 (далі — Постанова № 328). Постанова № 328 затвердила Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього (далі — Порядок № 328).

Інформацію з Реєстру, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, період і причину непрацездатності, надають тільки особі, якої зазначені відомості стосуються, її страхувальнику — за період перебування особи у трудових відносинах із ним. Інформацію надають через електронні кабінети застрахованої особи та страхувальника на порталі послуг (п. 15 Порядку № 328).

Робота з електронними листками непрацездатності

Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем інформації, що міститься в ньому (п. 4 Порядку № 328).

ПФУ постановою від 18.06.2014 № 10-1 затвердив Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Положення № 10-1). ПФУ надає інформацію з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за різними формами, залежно від параметрів пошуку. На жаль, Положення № 10-1 не передбачає можливості завантажити витяг з електронного реєстру листків непрацездатності. Можливо, в подальшому ПФУ передбачить таку можливість та долучить до додатків, передбачених Положенням № 10-1, витяг з електронного реєстру листків непрацездатності.

Якщо необхідно роздрукувати інформацію про електронний лікарняний, зробіть скріншот сторінки на вебпорталі ПФУ з відкритою інформацією про електронний листок непрацездатності. Роздрукуйте скріншот.

Як провести скорочення чисельності та штату

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренди управління персоналом: від адаптивності до інклюзивності

Управління персоналом сьогодні стикається з безліччю нових викликів і змін, що пов’язані з глобальними економічними, соціальними та технологічними трансформаціями. Тренди у сфері управління персоналом мають величезний вплив на те, як компанії взаємодіють зі своїми працівниками, як вони адаптуються до змін у світі праці та як створюють сприятливе робоче середовище. Усе про технології та підходи роботи кадрових служб — у статті.
135

Як ознайомити працівників з кадровими документами під особистий підпис

Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
93404

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
19109

Як ФОП має зберігати кадрові документи

ФОП має забезпечити збереженість документів із кадрових питань. Утім, нормативні вимоги щодо зберігання документів визначені тільки для підприємств, установ та організацій
5787